  • Data: 2011-06-02 09:09:28
    Temat: Re: Awaria Eos 5D MK1
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/06/2011 08:27, XX YY wrote:

    > ci partacze z tzw"zachodu" moga przyjechac do Polski i zobaczyc jak
    > sie organizuje uslugi , jaki jest ich poziom i do tego 2 razy taniej.

    Ten mój "partacz zachodni" (mieszkam w Szkocji) akurat już raz obiektyw
    naprawił mi bez problemów, dzwonił właśnie że padła migawka i już
    zamówił części, więc mógłbym polemizować. A już zdecydowanie żadziej
    trafia się na zachodzie druciarstwo "byle do świąt potrzymało", stąd
    często nieporozumienia, bo polak chciałby graty w samochodzie pospinać
    na trytytki i ma pretensje, że niedouczony mechanik każe wymieniać. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil