  • 11. Data: 2012-07-14 11:44:26
    Temat: Re: Avast, a konkretnie avastsvc.exe
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    Maurycy Piec-Bocheński wrote:

> [...]
    > niewłaściwą grupę ;)
    > Jednak nie bardzo rozumiem. Piszesz o przekierowaniu ruchu
    > wychodzącego, a u mnie prawie nie ma takiego, chyba że o czymś nie
    > wiem. Komputer jest przez kilkanaście godzin na dobę połączony przez
    > internet z serwerem, z którego ściągam dane - jest to około 100 - 130
    > mega na dobę. Prawie nic nie wysyłam w drugą stronę - może 1 mega.
    > Net Limiter wykazuje np. ruch przychodzący (avastsvc.exe) 270 mega,
    > wychodzący 10 mega, a mojego ściągania odpowiednio 111 mega i 1 mega.
    > Nie rozumiem więc nadal skąd te ilości ściągane przez Avast...

    Pobierz sobie TCPView ze strony microsoftu sprawdź z jakimi adresami łaczy
    się ten proces.(to samo mozesz zrobić netstatem ale jest bardziej toporny)

    PS. Nie jest to właściwa grupa, powinieneś słać na
    pl.com.os.ms-windows.winnt bo pytanie dotyczy systemu a nie sprzętu.

    Grzegorz Woźniak
    xmpp:skinek_at_jabster_pl

  • 12. Data: 2012-07-14 15:55:26
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 02:29:02 -0700 (PDT), Maurycy Piec-Bocheński
    napisał(a):

> [...]
    > wychodzący 10 mega, a mojego ściągania odpowiednio 111 mega i 1 mega.
    > Nie rozumiem więc nadal skąd te ilości ściągane przez Avast...

    Net limiter pokazuje tą samą ilość danych pobieranych przez wszystkie
    porgramy i oddzielnie dla Avasta, chociaż jest to jedna, ta sama wartość.
    Nie możesz sumować tego co pokazuke NL dla Avasta i dla reszty programów.
    Jak myślisz, w jaki sposób ma być sprawdzany pobierany bajt po bajcie przez
    program antywirusowy w czasie rzeczywistym?

  • 13. Data: 2012-07-14 23:00:46
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-14 11:29, Maurycy Piec-Bocheński pisze:
> [...]
    > wychodzący 10 mega, a mojego ściągania odpowiednio 111 mega i 1 mega.
    > Nie rozumiem więc nadal skąd te ilości ściągane przez Avast...

    Maurycy ty nie rozumiesz i nie zrozumiesz wielu rzeczy dlatego zaufaj
    doswiadczeniu bardziej doswiadczonych.