eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole › Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
  • Data: 2022-07-21 17:30:28
    Temat: Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jul 2022 17:04:59 +0200, cef wrote:

    > I jeszcze każdy odcinek inaczej, bo muszę jutro jechać z Wrocławia
    > pod Przemyśl i uznałem, że najprościej będzie kupić bilet na Orlenie,ale
    > bilet
    > jest tylko do Gliwic a potem znowu bramki Katowice-Kraków i tam
    > albo tradycyjnie albo jakieś apki. Porypane.

    Taki system. Bylo nie głosowac na SLD i AWS :-)

    Ale ... koncesja im sie nie konczy?

    Jeszcze 5 lat
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Adamczyk-W-2027-r-p
    anstwo-przejmie-odpowiedzialnosc-za-A4-Katowice-Krak
    ow-8370739.html

    Chyba ze ... znow zle zaglosujemy :-)

    P.S.
    "Szef resortu infrastruktury zachęcił do korzystania z połączeń
    kolejowych. Zwrócił przy tym uwagę na aspekty ekologiczne korzystania
    z pociągów i niższe koszty przejazdu niż samochodem."

    A pozostale kiedy sie uwolnią ?

    J.