-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Autonomiczny traktor
Date: Tue, 12 Apr 2016 22:48:53 +0200
Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta-GCI
Lines: 24
Message-ID: <nejmvm$vke$1@node2.news.atman.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<7ero2z96kkgf.1voc5nj0w8h6f$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<1...@4...net>
<nejchj$l72$1@node2.news.atman.pl>
<570d4432$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1460494135 32398 89.77.163.134 (12 Apr 2016 20:48:55
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2016 20:48:55 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698420 pl.misc.samochody:2580294
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:570d4432$0$701$65785112@news.neostrada.pl...
> A co do samego projektu - autonomiczne maszyny rolnicze mogą wydawać się
> prostsze do zbudowania - w końcu zwykle wykonują proste manewry na
> kawałku pola. Problem w tym, że taka maszyna może mieć naprawdę spory
> niszczycielski potencjał, jeśli straci się nad nią panowanie. Myślę, że
> producenci nie chcą ryzykować szybkiego wdrażania i na razie oferują
> tylko pewne udogodnienia. Jednak kto wie - może efektem ubocznym prac
> nad autonomicznymi samochodami będzie właśnie kolejna rewolucja w
> rolnictwie?
Jakiś czas temu czytałem coś o dość leciwym już... programie? projekcie?
Co do traktora, było tam coś w rodzaju watchdoga, jeśli przestał reagować na
impulsy z "centrali", to przestawał tym samym dostawać sygnał "wsio w
parjadkie". I wyłączał wtedy silnik. Dość prosto i słusznie, tak to w
przybliżeniu wyglądało. A może jakoś inaczej ustalał, że komunikację szlag
trafił? Nie pomnę.
--
Wyindywidualizowaliśmy się
z rozentuzjazmowanego
tłumu prestidigitatorów.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.16 00:44 Iguan_007
- 14.04.16 13:29 Piotr Wyderski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=