-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ne0k8t$8ej$1@node2.news.atman.pl>
<ne0nsv$c4g$1@node2.news.atman.pl> <ne0ti5$1a1$1@dont-email.me>
<ne187k$tsg$1@node2.news.atman.pl> <ne1tif$gc0$1@dont-email.me>
<ne2q1b$ppb$1@node1.news.atman.pl> <ne2qgc$q5b$1@node1.news.atman.pl>
<ne30gv$lq7$1@node2.news.atman.pl> <ne311o$mg8$1@node2.news.atman.pl>
<ne4jr8$kua$1@dont-email.me>
From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
Date: Thu, 7 Apr 2016 13:41:00 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ne4jr8$kua$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <5706474d$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.94.77
X-Trace: 1460029261 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 83.25.94.77:4429
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1642
X-Received-Body-CRC: 2317446355
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:697982 pl.misc.samochody:2579847
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-04-07 o 5:25, Pszemol pisze:
> http://qz.com/656104/a-fleet-of-trucks-just-drove-th
emselves-across-europe/
>
> Flota TIRów przejechała właśnie przez Europę automatycznie.
Jakiś czas temu czytałem o tym systemie, ale tam pierwsze auto prowadzi
człowiek. W reszta autonomicznych siedzi na ogonie.
Tu jest inaczej? Chyba tak. Bo skąd by się wzięło 15% oszczędności na
paliwie.
Robert
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.16 13:56 SW3
- 07.04.16 14:02 Liwiusz
- 07.04.16 14:38 J.F.
- 07.04.16 15:00 AlexY
- 07.04.16 15:03 AlexY
- 07.04.16 15:08 ks
- 07.04.16 15:09 Piotr Wyderski
- 07.04.16 15:13 Liwiusz
- 07.04.16 15:16 Piotr Gałka
- 07.04.16 15:35 RoMan Mandziejewicz
- 07.04.16 15:54 SW3
- 07.04.16 15:55 Jacek Maciejewski
- 07.04.16 16:22 J.F.
- 07.04.16 17:08 Cavallino
- 07.04.16 17:10 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=