    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Tue, 5 Apr 2016 18:06:19 +0200

    news:5703cb1c$0$654$65785112@news.neostrada.pl...

    > W Airbusie nie moze :-)

    W sensie, że komputer to "przykrywa"? To sru, pomylić oprogramowanie, które
    na specjalny sygnał wyzwoli zakłócenie procedury... Mimo wszystko powinien
    to umieć zrobić tam, gdzie jest.
    Oczywiście, zdaję sobie sprawę z tego, co mówię, więc nikomu nie życzę, żeby
    taki podrzutek się udał.

    > No coz, wkrotce sie wyjasni.
    > Te 4 miliony mil sugeruja, ze auta googla sa dosc bezpieczne.

    Jak to z muchami było, że miliony coś-tam? :)

    > Ten przycisk pewnie zaledwie podlaczony do komputera :-)

    Wiesz... wolałbym nie. Z wiadomego powodu. Raczej bym przerwał obwód
    podtrzymania stycznika, by ten odpadł i ostatecznie przerwał własne
    podtrzymanie, oraz urwał zasilanie z trzeciej szyny. Pozostaje jeszcze
    zapytanie, jak wyhamować sam pociąg, można by liczyć na to, że bez napędu
    zatrzyma się od oporów ruchu... o ile silniki nie przyhamują go
    elektrodynamicznie.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.