eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat z napędem na tył a zima .....Re: Automat z napędem na tył a zima .....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Deflegmator" <w...@M...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Date: Tue, 15 Nov 2011 12:59:35 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <j9tnnm$107$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@1...googlegroups.com>
    <7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
    <5...@p...pl> <j9tjve$j45$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-114-216-133.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1321361975 1031 77.114.216.133 (15 Nov 2011 12:59:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2011 12:59:35 +0000 (UTC)
    X-User: Deflegmator
    X-Antivirus: avast! (VPS 111115-0, 2011-11-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413378
    [ ukryj nagłówki ]

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Deflegmator,
    >
    > Tuesday, November 15, 2011, 12:55:27 PM, you wrote:
    >
    > >> Jasne. Z podserowności w nadsterowność. Szczególnie jak jeszcze
    > >> podczas ratowania się ma się skręcone koła...
    > > Święte słowa. Zaliczyłem coś takiego pół roku temu z powodu
    > > niedostosowania prędkości do warunków jazdy. :P Doświadczyłem
    > > osobiście, że po pierwszych kroplach deszczu robi się naprawdę
    > > ślisko.
    >
    > Warstwa pyłków roślin, kurzu, syfu ze spalin oraz rozpylonego oleju i
    > "wypoconych" lżejszych weglowodorów z asfaltu połączona z wodą tworzy
    > piekielnie śliską emulsję. Dopóki solidny deszcz i przejeżdzające
    > samochody tego nie wypłuczą, jest to morderczo niebezpieczne.

    W dodatku bardzo łatwo to w lecie, przy generalnie dobrej pogodzie,
    zbagatelizować. Ot, taka przejściowa mżaweczka...


    >
    > > Faktycznie trudno taki poślizg opanować - moment przechodzenia w
    > > nadsterowność jest w takim przypadaku ciężko uchwytny, w związku z
    > > czym kontra kierownicą jest spóźniona i za duża. Na szczęście ledwie
    > > musnąłem przodem barierkę energochłonną.
    >
    > Dobrze, że w bok Ci nikt nie przyładował...

    Wpadłem w poślizg na zjeździe z S10 w DK1 na jednokierunkowym
    fragmencie drogi. Ale i tak byłem osrany, bo jadący za mna dostawczak
    nie widział, co się ze mną dzieje. Ukształtowanie łuku bardzo ogranicza
    tu widoczność. Szczęśliwie dał radę wyhamować, a ja się też w miarę
    szybko ogarnąłem i opuściłem niebezpieczne miejsce. Teraz już wiem, po
    co postawili tam ograniczenie do 30km/h. :) A w ogóle ten fragment
    trasy zaplanowany jest jakoś bezmyślnie... Trasa z ograniczeniem do
    100, czy nawet 120 i nagle zjazd na 30 km/h. Czy projektant to zrobił
    specjalnie? :) Niezły zonk.

    --
    Deflegmator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: