-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
Date: Tue, 15 Nov 2011 13:12:39 +0100
Organization: private
Lines: 28
Message-ID: <1...@p...pl>
References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@1...googlegroups.com>
<7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
<5...@p...pl> <j9tjve$j45$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1321359160 22758 87.205.121.39 (15 Nov 2011 12:12:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2011 12:12:40 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j9tjve$j45$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: Deflegmator
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413368
[ ukryj nagłówki ]Hello Deflegmator,
Tuesday, November 15, 2011, 12:55:27 PM, you wrote:
>> Jasne. Z podserowności w nadsterowność. Szczególnie jak jeszcze
>> podczas ratowania się ma się skręcone koła...
> Święte słowa. Zaliczyłem coś takiego pół roku temu z powodu
> niedostosowania prędkości do warunków jazdy. :P Doświadczyłem
> osobiście, że po pierwszych kroplach deszczu robi się naprawdę ślisko.
Warstwa pyłków roślin, kurzu, syfu ze spalin oraz rozpylonego oleju i
"wypoconych" lżejszych weglowodorów z asfaltu połączona z wodą tworzy
piekielnie śliską emulsję. Dopóki solidny deszcz i przejeżdzające
samochody tego nie wypłuczą, jest to morderczo niebezpieczne.
> Faktycznie trudno taki poślizg opanować - moment przechodzenia w
> nadsterowność jest w takim przypadaku ciężko uchwytny, w związku z czym
> kontra kierownicą jest spóźniona i za duża. Na szczęście ledwie
> musnąłem przodem barierkę energochłonną.
Dobrze, że w bok Ci nikt nie przyładował...
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.11 13:59 Deflegmator
- 15.11.11 14:22 kamil
- 15.11.11 14:39 Deflegmator
- 15.11.11 14:57 Tengu
- 16.11.11 00:38 scobowski
- 16.11.11 00:30 kkk
- 16.11.11 08:07 ArekM
- 21.11.11 20:46 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:47 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:48 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:49 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:50 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 10:24 Tengu
- 22.11.11 12:01 J.F
- 22.11.11 12:11 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A