  • Data: 2010-11-28 11:02:11
    Temat: Re: Automat - co i jak?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:icsjsl$6e7$1@node1.news.atman.pl...

    > Redukować jak w ręcznej skrzyni. Ja korzystałem ze starego automata, i
    > wrzucając "2" przy 170 zaznawałem redukcji powoli ... Nie zabiłem auta ...
    > Jedziesz wzniesieniem w dół, redukujesz do 2 ... i jedziesz ;) ...

    Powiem więcej.
    W manualu prędzej zabijesz auto taką redukcją niż w automacie.
    W automacie w zasadzie nic nie odbywa sie mechanicznie za pomocą lewarka.
    Nad każdym Twoim ruchem czuwa elektronika.
    Jeśli spróbujesz wbić zbyt niski bieg przy zbyt wysokiej prędkości, skrzynia
    po prostu oleje Twoje polecenie i zrobi to dopiero, kiedy prędkość auta
    spadnie do takiej prędkości, kiedy prędkość obrotowa silnika przy danym
    przełożeniu i prędkości samochodu nie przekroczy odciencia obrotów silniku.

    W manualu przy odrobinie siły wrzucisz jedynke przy 150km/h ;-) w automacie
    "to se ne da".

    ps. oczywiście, dopóki coś sie w elektronice nie zepsuje ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl