  • 61. Data: 2012-03-18 23:04:52
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Wzrost spalania? Peugeot 407 2.0HDi '04 pali 6.8 w mieście, 407SW 2.0HDi
    > '08 z automatem pali 8.2. Za wygodę się płaci, jakbym patrzył na koszty
    > to pewnie jeździłbym Polonezem z gazem (dwa miałem, koszty znam).

    Teraz sobie wyobraź że masz prawdziwy samochód a nie gnojówko wóz. Masz
    Megrmisa 6.2 litra AMG, automat i manual, ile różnicy między jednym a
    drugim? Ty nie oceniaj świata przez to co ty masz.

  • 62. Data: 2012-03-18 23:06:08
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 22:16, Marek Dyjor pisze:

    > dokładnie...

    ASO sie cieszy jak masz zmienić skrzynie, więc po co ma nawoływać do
    oszczędności tego co masz?

  • 63. Data: 2012-03-18 23:08:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > wiesz, każdy kto zapierdala po drogach publicznych jest w sumie idotą...

    Bo Ty nie umiesz albo się boisz?

  • 64. Data: 2012-03-18 23:08:32
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Trywialne. Zazwyczaj dźwignia oprócz D,N,R ma jeszcze położenia 1,2,3.

    > A jak złapać przyczepność redukcją w manualu?
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Odpowiedz!

  • 65. Data: 2012-03-18 23:08:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Wole zdecydowanie ASB. Panuje w Polsce przekonanie, że ASB są dla
    > pedałów, którzy nie potrafią jeździć i że to nie męskie.
    >
    > Takie treści opowiadają Ci, którzy nie jeździli automatem.

    Ale po co rezygnować z jednej z najfajniejszych rzeczy w aucie, czyli w
    pełni manualnej, mechanicznej zmiany biegów?

  • 66. Data: 2012-03-18 23:12:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ojciec

    > Teraz sobie wyobraź że masz prawdziwy samochód a nie gnojówko wóz. Masz
    > Megrmisa 6.2 litra AMG, automat i manual

    Nie wiedziałem, że Megrims to samochód. Jakaś nowa marka? Czy są już w
    Polsce salony Megrimsa?

  • 67. Data: 2012-03-18 23:15:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > a manualne skrzynie się nie psują nigdy :) ja zaliczyłem dwie naprawy
    > skrzyń jedna u kowala druga polegała na kupieniu całej regenerowanej.

    Jak złomami się jeździ to tak jest.
    Ale w tym tempie to jeszcze mocniej zapiszczysz przy naprawach automatu.

  • 68. Data: 2012-03-18 23:18:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > wiesz, każdy kto zapierdala po drogach publicznych jest w sumie idotą...

    Dokładnie.
    Podobnie jak każdy co się wlecze jak glut z nosa.
    Teraz pozostaje dopracować tylko kwestię zapierdalania i wleczenia,
    obstawiam różnicę rzędu 100% pomiędzy naszymi uważaniami....

  • 69. Data: 2012-03-18 23:19:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Ale jak? Parę razy automatem jeździłem, ale w lecie w trasach, w zimie
    > raz i nie musiałem się wykopywać - po prostu nie wiem.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Fakt, że to zależy od konkretnej skrzyni i konkretnej sytuacji.
    Manualną jest pewnie łatwiej.

  • 70. Data: 2012-03-18 23:24:51
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 23:12, to pisze:
    > begin ojciec

    > Nie wiedziałem, że Megrims to samochód. Jakaś nowa marka? Czy są już w
    > Polsce salony Megrimsa?

    Tak, powypadkowe.