  • 131. Data: 2012-03-19 09:10:05
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Matyasik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jk5h7h$spl$2@news.mm.pl...

    > Tragedia

    zgadza sie

  • 132. Data: 2012-03-19 10:02:01
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-19 07:35, megrims pisze:

    > Pogromca autostrad, ale aby polatać po zakrętach,
    > to zapomnij. Bokiem nie chce pójść. Tapczan, nie auto.

    Masakra.
    To nie ma wyłącznika systemów?
    Już się boje.

  • 133. Data: 2012-03-19 10:05:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Monday, March 19, 2012, 12:42:29 AM, you wrote:

    > Heh ... a miałeś na serpentynach kiedyś rzygających pasażerów
    > podczas gdy ty się rozkoszowałeś ? :)

    Rzygających - nie.

    > Przyjmijmy, że normalny kierowca to taki co wiezie pasażerów :)

    To jest taksówkarz a nie normalny kierowca :P

    > Pasażery, to osoby, które zaczynają zawsze krzyczeć kiedy ty
    > doceniasz rozkosze :D

    Nie zawsze krzyczą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 134. Data: 2012-03-19 10:06:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Monday, March 19, 2012, 12:42:39 AM, you wrote:

    > Nie zabawka, ale tapczan dla starych dziadków. W216 V12 biturbo.
    > Ale z nudów dostaje na głowę pomału.

    Przywal w coś znowu - od razu się poprawi :P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 135. Data: 2012-03-19 10:07:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Monday, March 19, 2012, 12:46:33 AM, you wrote:

    > Nie, bo i po co - ESP nie pozwoli pojechac bokiem :-)

    Czyli hop do rowu (na prawym) albo na czołówkę z TIRem (na lewym
    zakręcie)?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 136. Data: 2012-03-19 10:43:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-19 10:02, ojciec pisze:

    > Masakra.
    > To nie ma wyłącznika systemów?
    > Już się boje.

    Ja już się pogodziłem z losem.

    Wyłącznik systemów ma, ale z ESP w MB to jest tak.

    W BMW jak wciśniesz krótko, to masz ESP ograniczone (nadal
    trochę działa). Musisz przytrzymać dłużej, to wyłączysz
    zupełnie.

    W zwykłych MB jak wciśniesz wyłącznik ESP, to on nadal
    trochę działa. I bokiem auta nie ustawisz, co najwyżej
    trochę zarzuci tyłem. W AMG jak wyłączysz to wyłączysz
    zupełnie. Co ciekawe, a AMG jest coś takiego jak
    roller test. Można to włączyć, ale wtedy nie działa
    nic! Nie ma ESP, wspomagania kierownicy ani ABS.
    Dla prawdziwych katów, rzeźników i miszczów. Nie da
    się jeździć.

  • 137. Data: 2012-03-19 10:43:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Przywal w coś znowu - od razu się poprawi :P

    A zajedziesz mi drogę?

  • 138. Data: 2012-03-19 10:53:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Monday, March 19, 2012, 10:43:29 AM, you wrote:

    > A zajedziesz mi drogę?

    Od czasu Twojego filmiku uważam na megrimsy i nie wystawiam się na
    strzał :P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 139. Data: 2012-03-19 11:07:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Od czasu Twojego filmiku uważam na megrimsy i nie wystawiam się na
    > strzał :P

    To moje C63 zostało naprawione. Koszt naprawy 30 kpln.
    I jeździ nim podobno jakiś straszliwy rzeźnik okrutnik
    i mega kat na auta. Opony zmienia co 2 dni a felgi co 4.
    Mieszka chyba gdzieś na drugim końcu Poznania, bo go
    nie widziałem. Auto naklejki grupowej już nie ma
    i jest na poznańskich blachach.

    Tak czy inaczej - trzeba uważać. :D

  • 140. Data: 2012-03-19 11:09:16
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > Zacytuję Ciebie - naprawić albo kupić prawdziwy samochód, ze sprawną
    > ASB ;-)
    > Miałem 3 samochody z automatem, właśnie przymierzam się do czwartego -
    > i żaden takich cudów nie wyczyniał.

    To widocznie ja mam pecha, bo wszystkie automaty ktorymi jezdzilem (zwykle
    auta z wypozyczalni) mialy ten sam denerwujacy moment zamyslenia, gdy
    chcialem gwaltownie przyspieszyc. Ostanio prawie nowa Honda Civic - przy
    natezeniu ruchu w Manili mozna bylo zapomniec o szybkim "wcisnieciu sie" w
    luke. Silnik 1.8, ale przez to opoznienie skrzyni zbieral sie jak krowa.

    --
    Axel