  • Data: 2011-09-13 12:23:13
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-13 11:04, Waldek Godel pisze:

    > paczpan.. ci to na same niedojdy trafili:
    > https://www.facebook.com/pages/MapaMap/333046408824?
    ref=ts
    > ten świat to nie jest sprawiedliwy, no nie?

    AM lubi: 1710
    MM lubi: 652

    Nie wiem co to może znaczyć.

    Na profilu AM, zdecydowanie więcej się dzieje, niż MM. Co do komentarzy
    są różne. Fakt, na profilu AM więcej jest głupawych wpisów wiecznych
    narzekaczy. Który nic się nie podoba, np. informacja o korkach online,
    bo szkoda im kasy na transfer, nie wiem co takie wpisy wnoszą.

    > A jak wyjaśnisz sprawę ocen w iTunes, mój ty adwokacie?

    Nie wiem co to jest iTunes, więc nie mogę się odnieść. Tak nawiasem, nie
    jestem niczyim adwokatem, nie przepadam za producentem AM, drażni mnie
    poziom ich wsparcia technicznego. Co nie zmienia faktu, że bardziej
    drażniące jest takie głupawe jęczenie.

    A.