  • Data: 2011-09-11 16:28:24
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > twierdziszze twoje posty sa przepelnione trescia ????

    >A co, zauważyłeś żebym uwiesił się zębami na Twojej nogawce i zamiast
    >próbować chłonąć wiedzę,

    juz pisalem zebys nie uzywal slow ktorych znaczenia nie znasz ...nie wiem co
    ty nazywasz chlonieciem wiedzy....ale napewno nie jest to mozliwe z lektury
    twoich postow

    >próbował pyskować,

    znasz jeszcze jakis slowo okreslajace oponeta i jego sposob wypowiedzi bo
    jak narazie to raczej twoje posty mozna okreslic jako aroganckie dla nie
    podzielajacych twojego zdania
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2513560/pyskowa%C4%87

    plumke