  • Data: 2011-09-12 10:26:56
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie będę pisał o europie bo poza PL wyjezdzam z nawigacja raz lub dwa
    razy w roku i wtedy korzystam z TT, nigdy nie zawiódł.
    Moge natomiast szeroko porównać AM z TT na terenie Polski a zwłaszcza
    południowej i tu TT bije na głowe niby taką wspaniałą i z najlepszym
    pokryciem AutoMapę.
    Praca moja polega na przemieszczaniu sie, codziennie inne adresy,
    codziennie inna trasa także lepiej już nawigacji testować nie można.
    Co najbardziej irytuje mnie w AM? Wytyczanie bez sensu tras,
    szczególnie jeśli szukamy alternatywy, objazdu itd, brak wielu ulic w
    mniejszych miejscowościach. Nie pisze tu o jakiś wioskach ale o małych
    miasteczkach. Aktualizacje mapy wcale nie są cześciej niż w także
    opóźnionym w tym względzie TT. Nowo wybudowane drogi a nawet fragmenty
    autostrad czy dróg ekspresowych to min 6-12miesiecy czekania. I
    naprawde nie potrafie zrozumieć ludzi którzy piszą że interfejs AM
    jest bardziej intuicyjny od TT, dla mnie wszystko w TT jest zrobione
    tak by było szybko i prosto, w AM zawsze sie zastanawiam czemu
    zrobili tak a nie inaczej... I na koniec perełka czyli stabilność
    pracy AM i TT. Cóż, AM wiesza sie na wszystkim i może wykrzaczyć sie w
    dowolnym momencie, często zastyga na kilka sekund bez powodu, czasem
    normalnie zaczyna pracować ale zwykle potrzeba resetu. TT zawiesił mi
    się może z 3 razy w ciągu dwóch lat, a używam go dużo cześciej. Chodzi
    płynnie nawet na archaicznych komórkach z zamulonym symbianem. A
    dziennie robie od 100 do 500km i więcej.
    I ta legendarna opinia o 99% pokryciu AM, prawda jest taka że adresowe
    pokrycie numerami jest tragiczne nawet w wiekszych miastach, a ulic w
    mniejszych najcześciej nie ma wcale, nie wspomnę o wsiach bo tam są
    same "drogi bez nazwy". I pytam, gdzie te 99% ?