  • Data: 2011-09-11 10:48:48
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j4f3ju$pn0$1@inews.gazeta.pl...
    > 2008r OIDP - porównywałem ze współczesnym mu Navteq-iem.

    Ja porównywałem kiedy tylko wyszedł Navteq dla I-go.
    Różnica ogromnie na niekorzyść Navteqa, który był na poziomie Emapy.
    TA to była zupełnie inna klasa, mało błędów, podobne pokrycie.

    > Testując AM zauważyłem, że dopiero po jej przejściu na Navteq-a pojawiły
    > się drogi istniejące od lat - przynajmniej w mojej okolicy (peryferie
    > Krakowa - nie lasy "ściany wschodniej"!)

    Sugerujesz że AM używa map Navteqa W POLSCE?
    Od kiedy?

    > Hmmm - w Navigonie korzystającym z map Navteqa takie drogi są, są nawet
    > widoczne. ale nimi nie prowadzi :)

    No a ja takie kwiatki widziałem.
    Vide nawigacja nieczynnym (nieoddanym) odcinkiem A4 - chyba Topek o tym tu
    pisał.