  • Data: 2011-09-10 09:16:15
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Ciekawe, że ja mam takie samo odczucie :) - w większości Europy mapy są
    > dokładne.

    W Polsce też.
    Tylko po jakiego grzyba mi w takiej mapie dokładność parkowych ścieżek,
    jeśli nie da się po nich jechać?
    Do nawigacji pieszej program używam ekstremalnie rzadko.

    Tak więc to, czy mapy są dokładnie czy nie, nie ma większego znaczenia.
    Ważniejsza jest ilość błędów w tychże.
    Z TA już dawno nie spotkałem się z nieprawidłowym wytyczeniem trasy, a
    Navteqiem (na tym samym programie) spotykałem się z tym przy prawie każdej
    wytyczonej trasie, skoki z wiaduktu, albo skręt na skrzyżowaniu które NIGDY
    nie istniało, był normalką.