  • Data: 2011-09-10 09:13:17
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j4e8tp$861$1@inews.gazeta.pl...

    > np. granica miasta odcinała drogę - czyli można było jechać do punktu i od
    > punktu dalej...
    > O ubóstwie sieci drogowej nie wspominam...

    Znaczy piszesz o jakiejś prehistorii, w które TA miał 30% pokrycia?
    No może i wtedy tak było.

    > Ale brak dróg - szczególnie, jeśli jeździ się drogami XX kategorii
    > zimowego utrzymania - nie pomaga.

    Ale jeśli chodzi o Polskę kategoria "brak dróg" nie występuje już chyba w
    żadnej mapie obecnie, więc można ją zupełnie pominąć.

    Za to w niektórych mapach, z Emapą i Navteqiem na czele, występują drogi,
    którymi nawigacja jest prowadzona, a które faktycznie drogami nadającymi się
    do jazdy nie są (tylko np. parkowymi ścieżkami oczywiście z zakazem ruchu) -
    i tu się pojawił problem.