  • 51. Data: 2014-02-02 22:19:47
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 21:40:08 +0100, P.B. napisał(a):

    > W sumie obaj mieliśmy rację. Nie przyszło mi do głowy, że ta sama aplikacja
    > inaczej kupiona jest inaczej licencjonowana i jeszcze do tego ma inne ceny.

    Może wystarczyło przeczytać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 52. Data: 2014-02-03 07:24:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 21:19:47 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Może wystarczyło przeczytać?

    Może wystarczyło, by NE napisało w GP, że jest to tylko jedna z dróg
    dystrybucji. Instalując aplikacje z GP sprawdzasz na stronie producenta,
    czy wypuścił inne wersje aplikacji instalowane z innych źródeł?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 53. Data: 2014-02-03 07:29:38
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 22:08:05 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak, jak pisałeś niedawno:
    > "Kiedyś doskonały był NaviExpert, ale teraz to jest
    > jakaś pomyłka."
    > "Używałem NE na Symbianach od Nokii N73, ale teraz straciłem
    > cierpliwość."
    >
    > Jak kiedyś zainstalowałeś NE to taki numer otrzymałeś.

    Ale w GP nie mogłem użyć tego numeru.

    > Ojoj - nikt nie zmusza do kupowania przez Google Play i w ogóle. Ich
    > wybór jak marketing będą prowadzić. Przypomnę, że zasadniczo to
    > zacząłeś od narzekań na prowadzenie przez NE, a skończyło się na
    > narzekaniach na abonament i marketing.

    I dlatego całościowa ocena jest tak jaka jest - nie używam NE.

    > NE jest od niedawna w Google Play i z tego co pisałeś wynikało, że masz
    > jakieś pojęcie jak jest dystrybuowana, jak wygląda licencja itd.
    > Przepraszam, że okazało się zupełnie inaczej - zresztą gdybyś używał
    > to miałbyś tzw. punkty partnerskie i ceny by wyglądały trochę inaczej.

    NE jest w GP co najmniej od lipca 2013. Nie jest sprawą użytkownika
    robienie doktoratu z każdej aplikacji używanej w telefonie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 54. Data: 2014-02-03 08:43:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-03 07:29, P.B. pisze:

    > Ale w GP nie mogłem użyć tego numeru.

    To trzeba było zainstalować wersję ze strony producenta. O sprawdzeniu
    pewnych rzeczy to przez grzeczność pisać nie chcę. Jak pisałem
    wcześniej - gdybyś tego naprawdę używał wcześniej (instalowana
    ze strony producenta, bądź preinstalowana), to byś wiedział
    że z tym numerem są związane punkty partnerskie (za każdy *wykupiony*
    abonament), własne POI itd. Z tego się nie rezygnuje nawet przy
    nawigacji offline, a co dopiero przy online.

    > I dlatego całościowa ocena jest tak jaka jest - nie używam NE.

    To akurat oczywiste, teraz to już wiara nie pozwala ;)

    > NE jest w GP co najmniej od lipca 2013.

    Być może.

    > Nie jest sprawą użytkownika
    > robienie doktoratu z każdej aplikacji używanej w telefonie.

    Z całą pewnością, tylko łaskawie nie próbuj sprowadzać sprawy
    do absurdu. Nawet w linku który Ci wcześniej podrzuciłem były
    informacje na temat licencjonowania i różnych cen - wystarczyło
    przeczytać:>

  • 55. Data: 2014-02-03 11:18:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-03 07:29, P.B. pisze:

    > NE jest w GP co najmniej od lipca 2013. Nie jest sprawą użytkownika
    > robienie doktoratu z każdej aplikacji używanej w telefonie.

    Nie musi mieć doktoratu i dlatego płaci więcej.

  • 56. Data: 2014-02-03 11:19:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-03 07:24, P.B. pisze:
    > Może wystarczyło, by NE napisało w GP, że jest to tylko jedna z dróg
    > dystrybucji. Instalując aplikacje z GP sprawdzasz na stronie producenta,
    > czy wypuścił inne wersje aplikacji instalowane z innych źródeł?

    Pokaż mi sklep, w ktorym będzie kartka "kupując u producenta masz 30%
    zniżkę"?
    :-P

  • 57. Data: 2014-02-05 07:20:05
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-26 11:30, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2014-01-25 23:19, P.B. pisze:
    > (...)

    właśnie się zastanawiałem kiedy ktoś o tym wspomni

    > Powiedzmy - znaczy osobiście jestem zwolennikiem dedykowanej nawigacji,
    > ale nie dramatyzujmy.

    > Zaopatrz się w zestaw obsługujący profil A2DP i to rozwiąże wiele
    > problemów - komunikaty będą w głośniku i widok czyjejś fizjonomii
    > nie zakłóci za bardzo nawigacji:)

    mam słuchawkę z A2DP, ale i tak po odebraniu połączenia na całym ekranie
    zamiast nawigacji jest informacja o połączeniu (nazwa rozmówcy, czas
    trwania, przycisk zakończ) - a ja na środku wielkiego ronda ;)

    Łukasz

  • 58. Data: 2014-02-05 08:42:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-05 07:20, dddddddd pisze:

    > właśnie się zastanawiałem kiedy ktoś o tym wspomni

    Zostało wspomniane i jak autor napisał - potrzebuje trochę poużywać
    jakiejś nawigacji + yanosika w telefonie i chce uniknąć zakupu
    dedykowanej. Widać się zgadzamy, że dedykowana jest lepszym
    rozwiązaniem niż mieszanie wszystkiego razem, ale są gusta
    i guściki. Jak wcześniej napisałem nie trzeba też dramatyzować :)

    > mam słuchawkę z A2DP, ale i tak po odebraniu połączenia na całym ekranie
    > zamiast nawigacji jest informacja o połączeniu (nazwa rozmówcy, czas
    > trwania, przycisk zakończ) - a ja na środku wielkiego ronda ;)

    To trzeba słuchać komunikatów, skoro już się zdecydowało na takie
    rozwiązanie. Konsekwencja mieszania różnych funkcji w jednym
    urządzeniu. Bez A2DP upierdliwe i przyznam się szczerze, że
    samo używanie słuchawki (choćby z A2DP) jest upierdliwe - zdecydowanie
    lepiej sprawuje się zestaw.

  • 59. Data: 2014-02-05 10:56:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]

    > zamiast nawigacji jest informacja o połączeniu (nazwa rozmówcy, czas
    > trwania, przycisk zakończ) - a ja na środku wielkiego ronda ;)

    W androidzie czwartym dwa ruchy palcem i jedziesz ;-)
    Oczywiście JEST to upierdliwe.

  • 60. Data: 2014-02-05 10:58:36
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-05 10:56, Maciej Bebenek pisze:

    > W androidzie czwartym dwa ruchy palcem i jedziesz ;-)

    :)

    > Oczywiście JEST to upierdliwe.

    Jak ludzie w kółko dzwonią to tak ;)