  • 41. Data: 2014-01-27 15:31:23
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Jan 2014 15:22:36 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
    napisał:

    > A jakiejś innej na OSM używałeś?

    znaczy innego oprogramowania?
    Jak pisałem mapa OSM na Garminie nuvi 760

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-01-27 15:39:45
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 14:31:23 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > znaczy innego oprogramowania?

    Innego programu bazującego na OSM. Obecnie używam Be-on-road.

    > Jak pisałem mapa OSM na Garminie nuvi 760

    A coś na Droidzie?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 43. Data: 2014-01-27 15:44:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie

  • 44. Data: 2014-01-27 17:04:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 14:44:56 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie

    Szkoda.

  • 45. Data: 2014-01-28 00:41:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-01-26 21:00, J.F. pisze:

    >Nie, niektórzy mogą sobie je wyrobić. To nic, że może być
    >absolutnie błędne, ale tak, wyrobić sobie mogą:>

    Przyjmujemy ze poprowadzil wielkimi korkami i co ... zakladamy ze to
    blad jeden na tysiac, a wiec przez najblizsze trzy lata sie nie
    powtorzy ?

    >Możliwe - ja kupuję obecnie abonament na 24 miesiące (PL + EU)
    >i płacę za to naprawdę niewiele.

    W cenniku stoi 199zl. Tak znow calkiem malo to to nie jest.
    Ale taniej niz w AM.

    Za mape online jednak tyle nie dam.

    J.

  • 46. Data: 2014-01-28 09:01:01
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 00:41, J.F pisze:

    > Przyjmujemy ze poprowadzil wielkimi korkami i co ... zakladamy ze to
    > blad jeden na tysiac, a wiec przez najblizsze trzy lata sie nie powtorzy ?

    To Twoje założenie i przyznam się szczerze że nic z niego nie wynika
    niezależnie od wyniku.

    > W cenniku stoi 199zl. Tak znow calkiem malo to to nie jest.

    W cenniku to wiesz :) Nie ma nic za darmo :)

    > Ale taniej niz w AM.

    Daj sobie spokój z AM.

    > Za mape online jednak tyle nie dam.

    Gdybyś używał od dawna, to byś wiedział jakie są ceny dla
    ludzi, którzy używają tej nawigacji od jakiegoś czasu :)

  • 47. Data: 2014-02-02 20:36:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 11:15:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Przecież to piramidalna bzdura:
    > http://www.naviexpert.pl/kup-abonament/android.html
    >
    > Opcje 24h/4 dni/1 miesiąc/12 miesięcy/24 miesiące(EU).

    No i mnie Futrzak namówił na NE. Szkoda tylko, że nadal w Androidzie
    abonament można kupić tylko z poziomu telefonu. Żeby kupić przez stronę
    podaną powyżej trzeba podać 10-cyfrowy identyfikator, a w NE na Androida
    identyfikatorem jest e-mail. Na Androida są tylko takie abonamenty:
    http://googleplay.naviexpert.pl/cennik.html

    Taki to expierd od piramidalnych bzdur!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 48. Data: 2014-02-02 21:18:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-02 20:36, P.B. pisze:

    > No i mnie Futrzak namówił na NE. Szkoda tylko, że nadal w Androidzie
    > abonament można kupić tylko z poziomu telefonu.

    Piramidalna bzdura - bez kłopotu kupujesz o tak:
    http://www.naviexpert.pl/kup-abonament/android.html

    > Żeby kupić przez stronę
    > podaną powyżej trzeba podać 10-cyfrowy identyfikator, a w NE na Androida
    > identyfikatorem jest e-mail.

    Piramidalna bzdura - NE -> Narzędzia -> Moje konto - u góry numer
    pod tytułem "Moje ID". Może mam jeszcze screena zamieścić?

    > Na Androida są tylko takie abonamenty:
    > http://googleplay.naviexpert.pl/cennik.html

    Nieprawda - powyżej masz link wprost do abonamentów.
    To co przytoczyłeś to ni mniej, nie więcej, abonament
    kupowany za pośrednictwem Google play. Ba, nawet te
    2 wybrane są niższe niż poprzez stronę abonamentową NE.

    > Taki to expierd od piramidalnych bzdur!

    Właśnie widzę - zapomniałeś dodać "ze mnie":>

  • 49. Data: 2014-02-02 21:40:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 21:18:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Piramidalna bzdura - bez kłopotu kupujesz o tak:
    > http://www.naviexpert.pl/kup-abonament/android.html

    I podajesz 10-cyfrowy kod:

    https://pay.naviexpert.com/order/index.php?page=orde
    rPackage&package_id=46864&process=renew

    > Piramidalna bzdura - NE -> Narzędzia -> Moje konto - u góry numer
    > pod tytułem "Moje ID". Może mam jeszcze screena zamieścić?

    Dawaj. Ja dostałem od NE maila o treści:

    "Witaj w gronie Użytkowników nawigacji NaviExpert!
    Cieszymy się, że jesteś z nami.
    Twój identyfikator w systemie NaviExpert to Twój adres email, na który
    otrzymałeś poniższą wiadomość."

    I kodu nie ma!

    > Właśnie widzę - zapomniałeś dodać "ze mnie":>

    Wygląda na to, że aplikacja kupiona przez Google Play jest inaczej
    licencjonowana niż pobrana ze strony producenta:
    http://www.naviexpert.pl/pobierz-i-przetestuj/androi
    d.html

    To jest dopiero masakryczna bzdura! Pewnie nie mieli pomysłu jak wejść do
    Google Play i ubić abonamentów ludziom, którzy kupili je na konta
    autoryzowane kodami.

    W sumie obaj mieliśmy rację. Nie przyszło mi do głowy, że ta sama aplikacja
    inaczej kupiona jest inaczej licencjonowana i jeszcze do tego ma inne ceny.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 50. Data: 2014-02-02 22:08:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-02 21:40, P.B. pisze:

    > I podajesz 10-cyfrowy kod:
    >
    > https://pay.naviexpert.com/order/index.php?page=orde
    rPackage&package_id=46864&process=renew

    Tak, jak pisałeś niedawno:
    "Kiedyś doskonały był NaviExpert, ale teraz to jest
    jakaś pomyłka."
    "Używałem NE na Symbianach od Nokii N73, ale teraz straciłem
    cierpliwość."

    Jak kiedyś zainstalowałeś NE to taki numer otrzymałeś.

> [...]
    > Cieszymy się, że jesteś z nami.
    > Twój identyfikator w systemie NaviExpert to Twój adres email, na który

    Hmmm, powyżej przytoczyłem Twoje słowa o dawnym używaniu, instalacji
    w czasach kiedy nie było Google Play czy Androida. Przez myśl mi nie
    przeszło, że osoba używająca nawigacji online za każdym razem używa
    innego konta/numeru, tracąc przy tym trasy, punkty itd.

    > Wygląda na to, że aplikacja kupiona przez Google Play jest inaczej
    > licencjonowana niż pobrana ze strony producenta:
    > http://www.naviexpert.pl/pobierz-i-przetestuj/androi
    d.html

    Temu nie przeczę, ale to jakby powiedzieć nie mój problem.

    > To jest dopiero masakryczna bzdura! Pewnie nie mieli pomysłu jak wejść do
    > Google Play i ubić abonamentów ludziom, którzy kupili je na konta
    > autoryzowane kodami.

    Ojoj - nikt nie zmusza do kupowania przez Google Play i w ogóle. Ich
    wybór jak marketing będą prowadzić. Przypomnę, że zasadniczo to
    zacząłeś od narzekań na prowadzenie przez NE, a skończyło się na
    narzekaniach na abonament i marketing.

    > W sumie obaj mieliśmy rację.

    Nie - to Ty nie miałeś racji pisząc, że:
    1. nadal w Androidzie abonament można kupić tylko z poziomu telefonu.

    Powyższe nigdy prawda nie było (i nadal nie jest).

    2. abonament na miesiąc minimum.

    Powyższe prawdą nie jest (i chyba nigdy nie było).

    3. Taki to expierd od piramidalnych bzdur! (pisząc o mnie)

    Powyższe również prawda nie jest (i dalej rozwijać nie będę :P)

    > Nie przyszło mi do głowy, że ta sama aplikacja
    > inaczej kupiona jest inaczej licencjonowana i jeszcze do tego ma inne ceny.

    NE jest od niedawna w Google Play i z tego co pisałeś wynikało, że masz
    jakieś pojęcie jak jest dystrybuowana, jak wygląda licencja itd.
    Przepraszam, że okazało się zupełnie inaczej - zresztą gdybyś używał
    to miałbyś tzw. punkty partnerskie i ceny by wyglądały trochę inaczej.