  • 31. Data: 2014-01-26 20:57:23
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 12:47, J.F. pisze:

    > Przez jeden dzien mozna i tysiac km przejechac.
    >
    > A mozna tez 20km w korkach i wyrobic sobie zdanie co do ich omijania
    > :-)

    Tak, zdanie można sobie wyrobić:P

  • 32. Data: 2014-01-26 21:00:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 20:57:23 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak, zdanie można sobie wyrobić:P

    Jak cie prowadzi najwiekszymi korkami, to zdanie masz juz wyrobione.

    Nawiasem mowiac - NE chyba daje darmowy 7-dniowy trial.

    J.

  • 33. Data: 2014-01-26 21:08:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 21:00, J.F. pisze:

    > Jak cie prowadzi najwiekszymi korkami, to zdanie masz juz wyrobione.

    Nie, niektórzy mogą sobie je wyrobić. To nic, że może być
    absolutnie błędne, ale tak, wyrobić sobie mogą:>

    > Nawiasem mowiac - NE chyba daje darmowy 7-dniowy trial.

    Możliwe - ja kupuję obecnie abonament na 24 miesiące (PL + EU)
    i płacę za to naprawdę niewiele.

  • 34. Data: 2014-01-26 21:26:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-25 14:14, Janusz Wo wrote:
    > Witam!
    > Potrzebuję trochę poużywać automapy razem z yanosikiem.
    > Zastanawiam się, czy warto kupować oddzielną nawigację (planuję
    > modecom mx3). A może mój LG L9 da radę spoko obsłużyć oba
    > programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    > forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym
    > urządzeniu?
    > Dziękuję z góry z sugestie - JanuszWo

    da rade, sam tak uzywam.
    Navi off-line tupu Sygic lub OsmAnd+ na froncie, w tle Yanosik.
    Jak Yanosik cvos zglasza, to pojawia sie jego okienko na wierzch (np. z
    radarem, policja) - mozesz je odchaczyc lub po jakims czasie zniknie
    samo. Dziala glos zarowno z nawigacji jak i Yanosika - tzn wzajemnie
    sobie nie przeszkadzaja.

  • 35. Data: 2014-01-26 21:46:49
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 18:11:51 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > tak. Jeśli już to używam OsmAnda albo mapy OSM na Garminie

    Jeśli już?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 36. Data: 2014-01-26 22:03:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    jeśli w ogóle potrzebuję uzyć nawigacji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2014-01-26 22:03:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Jan 2014 20:43:32 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > OsmAnd + UMP-pcPL w Polsce. Całkiem całkiem :)

    tyle, że to nie jest mapa OSM :)

  • 38. Data: 2014-01-27 08:47:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-26 22:03, masti pisze:

    > tyle, że to nie jest mapa OSM :)

    Ta akurat nie - reszta jest :)

  • 39. Data: 2014-01-27 09:25:27
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Janusz Wo nabazgrał(a):

    > Już dawno bym to zrobił. Powstrzymuje mnie to, że muszę podać
    > googlowi moje namiary, numer karty...

    A co to zmienia z ciekawości ?? wystarczy że założyłeś konto i już cały
    świat ma twoje dane tak samo jak każdy bank wie ile masz na koncie i jaka
    jest historia konta ..

  • 40. Data: 2014-01-27 15:22:36
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:03:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > jeśli w ogóle potrzebuję uzyć nawigacji

    A jakiejś innej na OSM używałeś?