eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Automapa i yanosik
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 80

  • 21. Data: 2014-01-26 12:22:59
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 11:55, P.B. pisze:
    > Dnia Sun, 26 Jan 2014 11:15:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >
    >>> - Idiotyczny system subskrypcji w Androidzie: jakieś restrykcje w
    >>> przenoszeniu na inne urządzenie,
    >>
    >> Jakie? Konkretnie. Korzystam od lat i nigdy nie miałem problemów
    >> z migracją na inne urządzenie, jak również nie czytałem o takich
    >> problemach.
    >
    > Migracja trwa dosyć długo i jest limit migracji.

    Możesz konkretnie? Najlepiej gdyby to było potwierdzone przez NE.
    (...)
    >>> abonament na miesiąc minimum.
    >>
    >> Przecież to piramidalna bzdura:
    >> http://www.naviexpert.pl/kup-abonament/android.html
    >>
    >> Opcje 24h/4 dni/1 miesiąc/12 miesięcy/24 miesiące(EU).
    >
    > Poproszę abonament na jeden dzień. Nie dziesięć jednodniowych. Nie ma!

    Przed chwilą pisałeś, że jest tylko na miesiąc:>

    >>> - Prowadzi po osiedlowych uliczkach w celu ominięcia nieistniejącego korka,
    >>> którego w niedzielę w nocy nie ma głównej trasie.
    >>
    >> Być może tek się trafiło - trzeba ewentualnie zgłosić jak jest błąd.
    >
    > Nie trafiło, tylko taka jest idea NE - ominąć korek za wszelką cenę -
    > choćby objazd trwał dłużej niż poczekanie dwie zmiany świateł, albo pora

    Błąd ci się trafił, a korki omija w sposób sensowny, a nie za wszelką
    cenę.

    > była gwarantująca brak korków. I mam jeszcze tracić czas na zgłaszanie?
    > Płacę za soft i jeszcze mam się bujać ze zgłaszaniem błędów?

    To nie zgłaszaj i nie płać. Ciekawe jak chcesz weryfikować jakoś
    nawigacji na podstawie jednego wykupionego dnia ;)

    >>> Używałem NE na Symbianach od Nokii N73, ale teraz straciłem cierpliwość.
    >>> Opinie w Sklepie Google też są raczej miażdżące dla NE.
    >>
    >> Chcesz się podpierać opiniami z Google Play i nazywasz je raczej
    >> miażdżącymi? No, obiektywny to nie jesteś za grosz. Opinie są
    >> zdecydowanie pozytywne (choć narzekaczy że nie za darmo całe
    >> mnóstwo).
    >
    > Tak, tak tłumaczcie sobie to bandą hejterów, którzy uwzięli się na NE. Ja

    Nie, to Ty tak sobie tłumaczysz, tymczasem opinii złych jest niewiele.

    > sam kiedyś tu broniłem NE jako najlepszej nawigacji na telefony, ale teraz
    > nie widzę sensu płacenia za coś, czego funkcjonalność można mieć za cenę
    > oglądania reklam.

    Aaaa, o to chodzi - no nie, to jednak NE jest płatna i działa znacząco
    lepiej od darmowej konkurencji.




  • 22. Data: 2014-01-26 12:43:58
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 12:22:59 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    >> Migracja trwa dosyć długo i jest limit migracji.
    >
    > Możesz konkretnie? Najlepiej gdyby to było potwierdzone przez NE.
    > (...)

    Tak jasne, papier z czerwoną okrągłą pieczątką, że przeniesienie abonamentu
    trwa do 24 godzin i można go przenieść tylko kilka razy.

    >> Poproszę abonament na jeden dzień. Nie dziesięć jednodniowych. Nie ma!
    >
    > Przed chwilą pisałeś, że jest tylko na miesiąc:>

    No to złapałeś mnie. Jest na miesiąc, na rok, pakiet dziesięciu
    jednodniowych i jakiś czterodniowy. A kiedyś można było kupić pojedyncze
    jednodniowe, ale ktoś w NE był zbyt chytry, więc teraz nic nie zarobi.

    > Błąd ci się trafił, a korki omija w sposób sensowny, a nie za wszelką
    > cenę.
    >
    >> była gwarantująca brak korków. I mam jeszcze tracić czas na zgłaszanie?
    >> Płacę za soft i jeszcze mam się bujać ze zgłaszaniem błędów?
    >
    > To nie zgłaszaj i nie płać. Ciekawe jak chcesz weryfikować jakoś
    > nawigacji na podstawie jednego wykupionego dnia ;)

    Miesiąc używałem. I wystarczy...

    > Aaaa, o to chodzi - no nie, to jednak NE jest płatna i działa znacząco
    > lepiej od darmowej konkurencji.

    Może Tobie. Dla mnie zresetowanie czy zawieszenie słuchawki podczas pracy
    nawigacji całkowicie dyskwalifikuje aplikację. Zdarzyło mi się to kilka
    razy na różnych urządzeniach więc usunąłem i koniec zabawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek


  • 23. Data: 2014-01-26 12:47:28
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 12:22:59 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2014-01-26 11:55, P.B. pisze:
    >> Nie trafiło, tylko taka jest idea NE - ominąć korek za wszelką cenę -
    >> choćby objazd trwał dłużej niż poczekanie dwie zmiany świateł, albo pora
    > Błąd ci się trafił, a korki omija w sposób sensowny, a nie za wszelką
    > cenę.
    >> była gwarantująca brak korków. I mam jeszcze tracić czas na zgłaszanie?
    >> Płacę za soft i jeszcze mam się bujać ze zgłaszaniem błędów?
    >
    > To nie zgłaszaj i nie płać. Ciekawe jak chcesz weryfikować jakoś
    > nawigacji na podstawie jednego wykupionego dnia ;)

    Przez jeden dzien mozna i tysiac km przejechac.

    A mozna tez 20km w korkach i wyrobic sobie zdanie co do ich omijania
    :-)

    J.


  • 24. Data: 2014-01-26 12:58:26
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-01-26 12:22, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2014-01-26 11:55, P.B. pisze:
    >> Dnia Sun, 26 Jan 2014 11:15:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >>
    >>>> - Idiotyczny system subskrypcji w Androidzie: jakieś restrykcje w
    >>>> przenoszeniu na inne urządzenie,
    >>>
    >>> Jakie? Konkretnie. Korzystam od lat i nigdy nie miałem problemów
    >>> z migracją na inne urządzenie, jak również nie czytałem o takich
    >>> problemach.
    >>
    >> Migracja trwa dosyć długo i jest limit migracji.
    >
    > Możesz konkretnie? Najlepiej gdyby to było potwierdzone przez NE.
    > (...)
    >>>> abonament na miesiąc minimum.
    >>>
    >>> Przecież to piramidalna bzdura:
    >>> http://www.naviexpert.pl/kup-abonament/android.html
    >>>
    >>> Opcje 24h/4 dni/1 miesiąc/12 miesięcy/24 miesiące(EU).
    >>
    >> Poproszę abonament na jeden dzień. Nie dziesięć jednodniowych. Nie ma!
    >
    > Przed chwilą pisałeś, że jest tylko na miesiąc:>
    >
    >>>> - Prowadzi po osiedlowych uliczkach w celu ominięcia nieistniejącego
    >>>> korka,
    >>>> którego w niedzielę w nocy nie ma głównej trasie.
    >>>
    >>> Być może tek się trafiło - trzeba ewentualnie zgłosić jak jest błąd.
    >>
    >> Nie trafiło, tylko taka jest idea NE - ominąć korek za wszelką cenę -
    >> choćby objazd trwał dłużej niż poczekanie dwie zmiany świateł, albo pora
    >
    > Błąd ci się trafił, a korki omija w sposób sensowny, a nie za wszelką
    > cenę.
    >
    >> była gwarantująca brak korków. I mam jeszcze tracić czas na zgłaszanie?
    >> Płacę za soft i jeszcze mam się bujać ze zgłaszaniem błędów?
    >
    > To nie zgłaszaj i nie płać. Ciekawe jak chcesz weryfikować jakoś
    > nawigacji na podstawie jednego wykupionego dnia ;)
    >
    >>>> Używałem NE na Symbianach od Nokii N73, ale teraz straciłem
    >>>> cierpliwość.
    >>>> Opinie w Sklepie Google też są raczej miażdżące dla NE.
    >>>
    >>> Chcesz się podpierać opiniami z Google Play i nazywasz je raczej
    >>> miażdżącymi? No, obiektywny to nie jesteś za grosz. Opinie są
    >>> zdecydowanie pozytywne (choć narzekaczy że nie za darmo całe
    >>> mnóstwo).
    >>
    >> Tak, tak tłumaczcie sobie to bandą hejterów, którzy uwzięli się na NE. Ja
    >
    > Nie, to Ty tak sobie tłumaczysz, tymczasem opinii złych jest niewiele.
    >
    >> sam kiedyś tu broniłem NE jako najlepszej nawigacji na telefony, ale
    >> teraz
    >> nie widzę sensu płacenia za coś, czego funkcjonalność można mieć za cenę
    >> oglądania reklam.
    >
    > Aaaa, o to chodzi - no nie, to jednak NE jest płatna i działa znacząco
    > lepiej od darmowej konkurencji.
    >
    Każdy ma inny gust, szkoda się spierać. NE działa praktycznie na
    wszystkich systemach i to jest jego przewaga. Osobiście nie testowałem,
    gdyż przesyłanie danych w roamingu jest kosztowne a głównie przy
    wyjazdach zagranicznych nawigacja mi się przydaje.
    Pozdrawiam Dan


  • 25. Data: 2014-01-26 15:17:53
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 22:13:24 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Dnia Sat, 25 Jan 2014 16:34:18 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
    >> Tak, Yanosik w tle, iAM na wierzchu. Jeśli jest jakieś ostrzeżenie, Y.
    >> wyskakuje na wierzch zajmując jakieś pół ekranu. Jedyny szkopuł w tym,
    >> że zasłania wtedy wskaźnik prędkości.
    >
    > Toż to jak iść do knajpy, Z żoną i kochanką jednocześnie...

    A czemu, tak sie nie lubia ?

    Czy z AM wolno uzywac tylko AutoRadar ?

    J.


  • 26. Data: 2014-01-26 18:16:02
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 15:32:40 +0100, P.B. napisał(a):

    >> Czasem odpalam Google Maps i Yanosika rownoczesnie.
    >> Yanosik ma taka opcje, ze pracuje sobie w tle, sam wyskakuje do
    >> wierzchu kiedy informuje o jakims POI, a potem sam znika. To sie nazywa
    >> "rysowanie na innych aplikacjach".
    >
    > I to jest bardzo dobra kombinacja. Używam od dwóch miesięcy nawigacji z
    > Google i Yanosika na SE Xperia Neo V. Do tego, żeby jeszcze sobie utrudnić,
    > to za łączność odpowiada Aero2. Objeździłem w ten sposób Kaszuby, Kociewie,
    > kawał Warmii i Mazur odwiedzając codziennie kilku klientów w różnych
    > miejscowościach. Nawigacja precyzyjnie prowadzi pod adresy w takich
    > mieścinach jak Orneta, Czersk, czy Pelplin, a Yanosik ostrzega o
    > utrudnieniach, wyskakując na pierwszy plan gdy coś się dzieje.
    > Próbowałem używać Co Pilot, ale często prowadził w kartofle, więc został
    > usunięty z telefonu. Kiedyś doskonały był NaviExpert, ale teraz to jest
    > jakaś pomyłka.
    > Zestaw Google Maps + Yanosik + Aero2 jest za darmo, a pełną funkcjonalność
    > porządnej nawigacji. Chyba, że dla kogoś istotna jest możliwość wyboru
    > głosu pilota, czy jednego z fefnastu słitaśnych zestawów kolorów menu.

    Używa ktoś nawigacji opartej o Open Street Map?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
    :-D


  • 27. Data: 2014-01-26 19:11:51
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Jan 2014 18:16:02 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
    napisał:

    > Używa ktoś nawigacji opartej o Open Street Map?

    tak. Jeśli już to używam OsmAnda albo mapy OSM na Garminie



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 28. Data: 2014-01-26 20:41:17
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 12:43, P.B. pisze:
    > Dnia Sun, 26 Jan 2014 12:22:59 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >
    >>> Migracja trwa dosyć długo i jest limit migracji.
    >>
    >> Możesz konkretnie? Najlepiej gdyby to było potwierdzone przez NE.
    >> (...)
    >
    > Tak jasne, papier z czerwoną okrągłą pieczątką, że przeniesienie abonamentu
    > trwa do 24 godzin i można go przenieść tylko kilka razy.

    Tak, jasne. Jestem tym jak najbardziej zainteresowany i nie zauważyłem
    problemów z tego tytułu od lat.

    >>> Poproszę abonament na jeden dzień. Nie dziesięć jednodniowych. Nie ma!
    >>
    >> Przed chwilą pisałeś, że jest tylko na miesiąc:>
    >
    > No to złapałeś mnie. Jest na miesiąc, na rok, pakiet dziesięciu
    > jednodniowych i jakiś czterodniowy. A kiedyś można było kupić pojedyncze
    > jednodniowe, ale ktoś w NE był zbyt chytry, więc teraz nic nie zarobi.

    Cóż, ich marketing, widocznie się sprawdza. Zarobią ile potrzebują,
    a jak ci się nie podoba to najwyżej od ciebie nie zarobią na tym
    jednym dniu. Jakoś to przeżyją;)

    >> Aaaa, o to chodzi - no nie, to jednak NE jest płatna i działa znacząco
    >> lepiej od darmowej konkurencji.
    >
    > Może Tobie.

    Nawet patrząc po komentarzach na "play" to większości :)

    > Dla mnie zresetowanie czy zawieszenie słuchawki podczas pracy
    > nawigacji całkowicie dyskwalifikuje aplikację. Zdarzyło mi się to kilka
    > razy na różnych urządzeniach więc usunąłem i koniec zabawy.

    To masz sporo szczęścia, że taką regularność osiągnąłeś.





  • 29. Data: 2014-01-26 20:43:32
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 18:16, ALEX Alpha MR pisze:
    (...)
    >
    > Używa ktoś nawigacji opartej o Open Street Map?

    OsmAnd + UMP-pcPL w Polsce. Całkiem całkiem :)



  • 30. Data: 2014-01-26 20:56:35
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 12:58, DanW pisze:
    > W dniu 2014-01-26 12:22, Artur Maśląg pisze:
    >> W dniu 2014-01-26 11:55, P.B. pisze:
    (...)
    >>> sam kiedyś tu broniłem NE jako najlepszej nawigacji na telefony, ale
    >>> teraz
    >>> nie widzę sensu płacenia za coś, czego funkcjonalność można mieć za cenę
    >>> oglądania reklam.
    >>
    >> Aaaa, o to chodzi - no nie, to jednak NE jest płatna i działa znacząco
    >> lepiej od darmowej konkurencji.
    >>
    > Każdy ma inny gust, szkoda się spierać. NE działa praktycznie na

    Tu nie chodzi o gust (przynajmniej z mojej strony), jak również nie o
    spieranie się. Byłem zainteresowany złą opinią o NE i generalnie to
    się okazało, że nie podoba się ich system licencjonowania i bliżej
    niesprecyzowane wieszanie się urządzeń. Trudno.

    > wszystkich systemach i to jest jego przewaga. Osobiście nie testowałem,
    > gdyż przesyłanie danych w roamingu jest kosztowne a głównie przy
    > wyjazdach zagranicznych nawigacja mi się przydaje.

    Jak pisałem, jeżeli się sporo jeździ (w szczególności za granicą)
    to warto mieć dedykowaną nawigację i tutaj jestem zdecydowanym
    zwolennikiem TT. Co do NE - używam regularnie od lat (PL+EU)
    - zaczynałem chyba w 2008 (pamiętam zdjęcia serpentyn z SE C702 :) ).



strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: