  • 1. Data: 2014-01-25 14:14:44
    Temat: Automapa i yanosik
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Potrzebuję trochę poużywać automapy razem z yanosikiem.
    Zastanawiam się, czy warto kupować oddzielną nawigację (planuję
    modecom mx3). A może mój LG L9 da radę spoko obsłużyć oba
    programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym
    urządzeniu?
    Dziękuję z góry z sugestie - JanuszWo

  • 2. Data: 2014-01-25 14:47:42
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:14:44 +0100, Janusz Wo napisał(a):
> [...]
    > programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    > forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym

    Androidy obsluguja kilka nawigacji jednoczesnie, to moze i AM pojdzie.
    Bo yanosika testowalem i innych nie blokuje.

    Wk* troche ze moze byc tylko jeden program na ekranie - jak tu
    zglaszac "zagrozenia" jak yanosik w tle ?
    No chyba ze masz tam "multi-window".
    No i jeden program mowi "w prawo", drugi "w lewo", a trzeci "zawroc".

    Oczywiscie wiesz ze AM na Androida to calkiem inny produkt niz na
    WinCE. I ze miedzy Modecom przenosic sie nie dadza.

    W sumie ... mam mieszane uczucia - z jednej strony osobne urzadzenie
    sie przydaje, z drugiej - czlowiek chce zaoszczedzic. AM na Androida
    nie jest droga - mozesz sobie potestowac przez tydzien czy 3 miesiace.
    Uprzedzam ze telefony bywaja chimeryczne - co grozi tym ze bedziesz
    gdzies stal i czekal nie wiedzac gdzie jechac.
    Ale AM tez sie zdarza zawiesic :-)

    Nawigacji na Androida jest wiecej, czesc korzysta z lacznosci i podaje
    informacje o korkach i kontrolach.
    Czesc jest czysto on-line i nie ma map w urzadzeniu, tylko korzysta z
    sieci - tych raczej nie polecam.

    No i uchwyt stosowny musisz miec i ladowarke, bo one rozladowuja
    telefon w tempie ekspresowym.

    J.

  • 3. Data: 2014-01-25 14:47:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    > forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym

    W tym samym czasie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2014-01-25 15:08:41
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > W tym samym czasie?

    Tak. Jednocześnie chcę używać yanosika i automapy. Wiem, że
    yanosik ma nawigację, ale nie jestem pewny jej jakości. Np.
    mówi yanosik, że jesteśmy u celu, to tylko początek ulicy, a
    nie wskazany numer.
    Pozdrawiam - JanuszWo

  • 5. Data: 2014-01-25 15:15:07
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Janusz Wo wrote:

> [...]
    > yanosik ma nawigację, ale nie jestem pewny jej jakości. Np.
    > mówi yanosik, że jesteśmy u celu, to tylko początek ulicy, a

    Yanosik nie ma asystenta pasa ruchu co jest sporym utrudnieniem w
    dużych miastach gdzie jest sporo dróg obok siebie, poza tym jest
    całkiem niezły i mimo że traci połączenie z serwerem to navigacja
    działa dalej

    jeffrey

  • 6. Data: 2014-01-25 15:15:56
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Janusz Wo wrote:

> [...]
    > programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    > forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym

    Czasem odpalam Google Maps i Yanosika rownoczesnie.
    Yanosik ma taka opcje, ze pracuje sobie w tle, sam wyskakuje do
    wierzchu kiedy informuje o jakims POI, a potem sam znika. To sie nazywa
    "rysowanie na innych aplikacjach".

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2014-01-25 15:32:40
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:15:56 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

> [...]
    > Yanosik ma taka opcje, ze pracuje sobie w tle, sam wyskakuje do
    > wierzchu kiedy informuje o jakims POI, a potem sam znika. To sie nazywa

    I to jest bardzo dobra kombinacja. Używam od dwóch miesięcy nawigacji z
    Google i Yanosika na SE Xperia Neo V. Do tego, żeby jeszcze sobie utrudnić,
    to za łączność odpowiada Aero2. Objeździłem w ten sposób Kaszuby, Kociewie,
    kawał Warmii i Mazur odwiedzając codziennie kilku klientów w różnych
    miejscowościach. Nawigacja precyzyjnie prowadzi pod adresy w takich
    mieścinach jak Orneta, Czersk, czy Pelplin, a Yanosik ostrzega o
    utrudnieniach, wyskakując na pierwszy plan gdy coś się dzieje.
    Próbowałem używać Co Pilot, ale często prowadził w kartofle, więc został
    usunięty z telefonu. Kiedyś doskonały był NaviExpert, ale teraz to jest
    jakaś pomyłka.
    Zestaw Google Maps + Yanosik + Aero2 jest za darmo, a pełną funkcjonalność
    porządnej nawigacji. Chyba, że dla kogoś istotna jest możliwość wyboru
    głosu pilota, czy jednego z fefnastu słitaśnych zestawów kolorów menu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2014-01-25 16:32:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-25 14:14, Janusz Wo pisze:
> [...]
    > programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    > forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym

    Często tak jeżdżę na Nexusie 4. L9 jest jednak nieco słabszy, więc
    trzeba by sprawdzić, jak się zachowa w takiej sytuacji.

    Żeby samemu sprawdzić, ryzykujesz 4 złote ;-)

  • 9. Data: 2014-01-25 16:34:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-25 14:47, Waldek Godel pisze:

    > W tym samym czasie?

    Tak, Yanosik w tle, iAM na wierzchu. Jeśli jest jakieś ostrzeżenie, Y.
    wyskakuje na wierzch zajmując jakieś pół ekranu. Jedyny szkopuł w tym,
    że zasłania wtedy wskaźnik prędkości.

  • 10. Data: 2014-01-25 16:39:31
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > trzeba by sprawdzić, jak się zachowa w takiej sytuacji.
    > Żeby samemu sprawdzić, ryzykujesz 4 złote ;-)

    Już dawno bym to zrobił. Powstrzymuje mnie to, że muszę podać
    googlowi moje namiary, numer karty...
    Pozdrawiam - Janusz Wo