    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Automapa i yanosik
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 25 Jan 2014 14:47:42 +0100

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:14:44 +0100, Janusz Wo napisał(a):
    > Potrzebuję trochę poużywać automapy razem z yanosikiem.
    > Zastanawiam się, czy warto kupować oddzielną nawigację (planuję
    > modecom mx3). A może mój LG L9 da radę spoko obsłużyć oba
    > programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    > forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym
    > urządzeniu?

    Androidy obsluguja kilka nawigacji jednoczesnie, to moze i AM pojdzie.
    Bo yanosika testowalem i innych nie blokuje.

    Wk* troche ze moze byc tylko jeden program na ekranie - jak tu
    zglaszac "zagrozenia" jak yanosik w tle ?
    No chyba ze masz tam "multi-window".
    No i jeden program mowi "w prawo", drugi "w lewo", a trzeci "zawroc".

    Oczywiscie wiesz ze AM na Androida to calkiem inny produkt niz na
    WinCE. I ze miedzy Modecom przenosic sie nie dadza.

    W sumie ... mam mieszane uczucia - z jednej strony osobne urzadzenie
    sie przydaje, z drugiej - czlowiek chce zaoszczedzic. AM na Androida
    nie jest droga - mozesz sobie potestowac przez tydzien czy 3 miesiace.
    Uprzedzam ze telefony bywaja chimeryczne - co grozi tym ze bedziesz
    gdzies stal i czekal nie wiedzac gdzie jechac.
    Ale AM tez sie zdarza zawiesic :-)

    Nawigacji na Androida jest wiecej, czesc korzysta z lacznosci i podaje
    informacje o korkach i kontrolach.
    Czesc jest czysto on-line i nie ma map w urzadzeniu, tylko korzysta z
    sieci - tych raczej nie polecam.

    No i uchwyt stosowny musisz miec i ladowarke, bo one rozladowuja
    telefon w tempie ekspresowym.

    J.