  • Data: 2012-02-08 12:12:27
    Temat: Re: Autobusy pracują całą noc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2012 11:59, Ukaniu pisze:

    > Dobra są same nowe i pachną stokrotkami. Niech tam i tak mieszkam na wsi to
    > mnie najwyżej śmierdzi jak sąsiad pompuje szambo w rów melioracyjny.

    To co pierdolisz o autobusach "zatruwających" ci życie, hmm?

    > IMHO Gorsze bo spaliny nie są rozwiewane na podczas jazdy na odcinku drogi a
    > nie samym wiatrem w jednym miejscu. Do tego pewnie nie chodzi tylko jeden a
    > kilka maszyn.

    ROTFL

    To, że ty czujesz "wiatr" podczas jazdy, nie oznacza że faktycznie wieje
    wiatr rozwiewający cokolwiek, co zostało wypuszczone w danym miejscu.

    A jeżdżące pojazdy generują DUŻO więcej spalin. Tam było podane 3l/h o
    ile pamiętam. Myślisz, że taki autobus ile zużywa na godzinę normalnej
    jazdy w ruchu miejskim, hmm?

    > Pewnie koszty są mniejsze niż odpowiednie grzanie np prądem. O ile autobusy
    > coś takiego posiadają.

    Teraz policz sobie, ile kW potrzeba by na cały tabor... I jakby to
    wszystko podłączyć, to znowu być dziamgotał na "normy społeczne", że
    linie energetycznie są przeciążane i spada ci napięcie w gniazdu.

    Ooo, wiem! Grzać je elektrycznie... prądem produkowanym w lokalnym
    agregacie! ;->