  • 11. Data: 2011-06-16 11:58:54
    Temat: Re: Auto uniwersalne sprzedam [ reklama ]
    Od: "PaweL" <l...@p...onet.pl>

    78 koni i brak klimy
    jazda na wakacje musi być prawdziwą przyjemnością...

  • 12. Data: 2011-06-16 12:02:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PaweL,

    Thursday, June 16, 2011, 11:58:54 AM, you wrote:

    > 78 koni i brak klimy
    > jazda na wakacje musi być prawdziwą przyjemnością...

    Ludzie do Bułgarii jeździli pojazdami mającymi 18 koni i niektórzy
    żyją do dzisiaj ;)

    (uprzedzając: nie miałem takiej "przyjemności")

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-06-16 12:04:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ludzie do Bułgarii jeździli pojazdami mającymi 18 koni i niektórzy
    > żyją do dzisiaj ;)

    Brak wyboru to duża motywacja.

  • 14. Data: 2011-06-16 14:35:17
    Temat: Re: Auto uniwersalne sprzedam [ reklama ] - OSZCZEGAM!!!!!
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Może kogoś zainteresuje auto o uniwersalnym zastosowaniu. W pełni sprawne

    znam historię tego auta i OSTRZEGAM!!!!!!

    Anna Obc

  • 15. Data: 2011-06-16 15:43:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-15 23:45, Dawidus pisze:
    > Sprzedam sympatycznego T4 multivan.
    > Może kogoś zainteresuje auto o uniwersalnym zastosowaniu. W pełni sprawne i
    > gotowe do jazdy.
    >
    > Opis tu:
    >
    > http://allegro.pl/multivan-t4-1993-warty-uwagi-pewny
    -egzemplarz-i1670512654.html

    Z góry można założyć przebieg na poziomie 500-700kkm. Czyli jeżdżący
    (jeszcze) szrot, który powinien się szybko sprzedać, póki zimy nie ma.
    Bo w zimie to będzie ze sprzedażą kicha. Cena też jakaś nie z tej planety.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2011-06-16 16:00:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 15:43:17 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Z góry można założyć przebieg na poziomie 500-700kkm.

    Milion pincet. Bo swiat sklada sie z taksowkarzy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2011-06-16 16:01:00
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 16/06/2011 14:43, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

> [...]
    > (jeszcze) szrot, który powinien się szybko sprzedać, póki zimy nie ma.
    > Bo w zimie to będzie ze sprzedażą kicha. Cena też jakaś nie z tej planety.

    No właśnie, przecież takie auta kupują bezdzietni emeryci, żeby raz w
    tygodniu do kościoła podjechać!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 18. Data: 2011-06-16 16:44:24
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > No właśnie, przecież takie auta kupują bezdzietni emeryci, żeby raz w
    > tygodniu do kościoła podjechać!

    tak, bo każdy Polak to pijak
    ... i złodziej,
    ...bo każdy pijak to złodziej

    i każdy cofa liczniki i takie tam robi inne najgorsze rzeczy.
    Proponuję nie wrzucać wszystkich do jednego wora.

    Każdy złodziej myśli, że wszyscy dookoła to złodzieje. Dokładnie wszyscy bez
    wyjątku.
    Mimo to pozdrawiam i więcej wątku nie kontynuuję.

    Dawid

  • 19. Data: 2011-06-16 17:11:15
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    no i tu trafiłeś. Prawdziwy przebieg to 730tys

    Ania

  • 20. Data: 2011-06-16 20:02:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-16 16:44, Dawidus pisze:

    > i każdy cofa liczniki i takie tam robi inne najgorsze rzeczy.
    > Proponuję nie wrzucać wszystkich do jednego wora.

    Wiesz, ja sam nie lubię uogólniania. Bo sam jeżdżę autem z dieslem,
    którym przez nieco ponad rok zrobiłem....7kkm.
    Sęk w tym, że wiem od kogo je kupiłem, wiem co się z nim działo
    wcześniej - tzn. kto i jak je użytkował.
    Ty posiadasz auto od 3 lat. Sam robisz małe przebiegi - ok, tego nie
    kwestionuję. Ale - uważasz, że kupiłeś 15 letnie, raczej czysto użytkowe
    (niekoniecznie do pracy, może to być np. turystyka) auto z ~200kkm na
    blacie i nie zostałeś zrobiony przez kogoś w przysłowiowego "wała"?
    Śmiem twierdzić, że jeśli auto nie było (jak sam piszesz) używane do
    wożenia betoniarek i miało kumatego poprzedniego właściciela, to nie
    odróżniłbyś faktycznego przebiegu 200kkm od 400kkm. Te samochody są
    cholernie żywotne.