  • 1. Data: 2011-06-15 23:45:52
    Temat: Auto uniwersalne sprzedam [ reklama ]
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Sprzedam sympatycznego T4 multivan.
    Może kogoś zainteresuje auto o uniwersalnym zastosowaniu. W pełni sprawne i
    gotowe do jazdy.

    Opis tu:

    http://allegro.pl/multivan-t4-1993-warty-uwagi-pewny
    -egzemplarz-i1670512654.html

    Pozdrawiam, Dawid

  • 2. Data: 2011-06-15 23:54:51
    Temat: Re: Auto uniwersalne sprzedam [ reklama ]
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 23:45:52 +0200, Dawidus napisał(a):

    > Sprzedam sympatycznego T4 multivan.
    > Może kogoś zainteresuje auto o uniwersalnym zastosowaniu. W pełni sprawne i
    > gotowe do jazdy.

    a nabiłeś przynajmniej równo numery?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-06-16 00:59:00
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    > a nabiłeś przynajmniej równo numery?

    nie! narysowałem kredą święconą na szybach :-)))

    OT

  • 4. Data: 2011-06-16 01:15:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 00:59:00 +0200, Dawidus napisał(a):

    > nie! narysowałem kredą święconą na szybach :-)))

    Wcale nie takie dziwne u debila-spamera.

  • 5. Data: 2011-06-16 01:50:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dawidus

    > Sprzedam sympatycznego T4 multivan.
    > Mo?e kogo? zainteresuje auto o uniwersalnym zastosowaniu.

    W sprawie auta lepiej pisać na adres d...@o...pl czy na d...@w...pl
    -- podany w ogłoszeniu?

  • 6. Data: 2011-06-16 09:06:51
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia 15 Jun 2011 23:50:51 GMT, to na pl.misc.samochody napisał(a):

    > W sprawie auta lepiej pisać na adres

    Tak z ciekawości - po co napisałeś te adresy :) ?

    "Aforyzmy są dowcipami filozofii."

  • 7. Data: 2011-06-16 09:30:58
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości - po co napisałeś te adresy :) ?

    to taki psikus "śfiadomych użyszkodników sieci"
    ułatwiają sprawę robotom spamowym w myśl zasady oko za oko, spam za spam

    pzdr
    Piotr :)

  • 8. Data: 2011-06-16 09:46:11
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 09:30:58 +0200, PH na pl.misc.samochody napisał(a):

    > ułatwiają

    Nie. Myslisz, że jak powtórzą adres wpisany w nagłówku to coś zmieni ;-) To
    samo tyczy się adresu w otomoto - dawno już został "zarchiwizowany"

    "Wszystko przez Ducha i dla Ducha stworzone jest, a nic dla cielesnego celu
    nie istnieje. Juliusz Słowacki (1809 - 1849)"

  • 9. Data: 2011-06-16 11:42:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin Stankiewicz

    > Tak z ciekawości - po co napisałeś te adresy :) ?

    Bo jestem ciekawe na który lepiej zadawać pytania w sprawie auta.

  • 10. Data: 2011-06-16 11:43:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin Stankiewicz

    > Tak z ciekawości - po co napisałeś te adresy :) ?

    Bo jestem ciekaw na który lepiej zadawać pytania w sprawie auta.