  • Data: 2010-04-20 08:27:35
    Temat: Re: Auto na kategorię B1
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
    > A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

    Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
    830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad
    300 kg, to chyba trzeba lekkie klapy i szyby wstawić, akumulator jakiś
    tyci, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł... A i tak wynik byłby
    niepewny.

    > Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
    > Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

    A to jest paserstwo ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański