  • Data: 2010-04-20 09:46:58
    Temat: Re: Auto na kategorię B1
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    LEPEK pisze:

    > Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
    > 830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad
    > 300 kg, to chyba trzeba

    > lekkie klapy

    15kg

    > i szyby wstawić

    5-8kg (przedniej nie wolno)

    , akumulator jakiś tyci

    10kg, no może 15kg jak rezygnujesz z rozrusznika ;)

    >, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł...

    10kg, a i to pewnie jak zostawisz tylko jedno siedzenie

    > A i tak wynik byłby
    > niepewny.

    Zdecydowanie.

    IMO poważne odchudzanie samochodu tylko przez cieniowanie blach -
    piaskowanie albo chemiczne.
    Plus coś tam wiem da się ugrać jakimś lekkim lakierowaniem (ile może
    ważyć powłoka lakiernicza w normalnym aucie?), ale pewnie ruda tylko na
    to czeka.