  • Data: 2010-04-20 13:19:50
    Temat: Re: Auto na kategorię B1
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI

    Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3 masy
    auta.
    Jakiś kosmos.
    Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził rzecz
    fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego przeglądów.

    > Ależ gdzieżbym tam!
    > Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;)

    To co najwyżej kupił auto z wadą prawną.
    Do paserstwa jeszcze przepaść.