  • 41. Data: 2011-09-17 16:18:23
    Temat: Re: Auto dla żony 4x4
    Od: n...@o...pl

    > jestes z Poznania?
    Nie jestem. Raz w życiu tam byłem. Kiedy Górniak śpiewała nasz hymn w Korei. A
    kiedy to było...?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 42. Data: 2011-09-17 17:14:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem. Raz w życiu tam byłem. Kiedy Górniak śpiewała nasz hymn w
    > Korei. A
    > kiedy to było...?

    A to ok.

    ps. zbiegiem okoliczności też miałem kolizje, tylko teraz tak myśle i to
    było HRV chyba... no w każdym razie to było ładnych pare lat temu, ja
    jechałem własnie UNO.
    Mój Fiacik nie przeżył tego specjalnie dobrze, ale i HRV było "niejezdne" -
    dostało w lewy przód tak, ze "złamało sie" i przesunięte były w pawo obie
    podłużnice.
    No i nie było to na skrzyżowaniu tylko ja jechałem na drodze, a kolega HRVka
    wyjeżdzał z posesji... no i oczywiście nie bylo to 80km/h bo z takiej
    prędkości pewnie bym tego w tym Unie nie wyszedł bez szwanku.

    Mam zdjęcia Una, niestety nie mam zdjęć HRV.

    ps. to nie jest to uno z linku w sigu ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 43. Data: 2011-09-17 19:47:18
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    No coż, jak żona chce ładne auto to kup jej Guillietę a nie SUVA..

    MS

  • 44. Data: 2011-09-17 20:00:38
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-16 17:11, =Marcos= pisze:

    > Ale ma trochę wspólnego z bezpieczeństwem. Jak Ci wyjedzie na czołowe
    > Cinquecento z kierowcą pod wpływem, to on ma większy problem.

    Jak jej TIR na czołówkę wyjedzie to i tak jej SUV nie pomoże.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 45. Data: 2011-09-17 20:03:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-16 10:50, kuba szajnar pisze:

    > Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
    > duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

    Wysokie. Długość i szerokość zbliżone do Octavii II.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 46. Data: 2011-09-17 22:27:31
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-17 19:47, Maciej S. pisze:

    > No coż, jak żona chce ładne auto to kup jej Guillietę a nie SUVA..
    >

    > MS

    Można mieć podejście szybkie samochody i ładne kobiety, albo
    szybkie kobiety i ładne samochody.

  • 47. Data: 2011-09-17 23:20:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-17 20:00, Grejon pisze:

    > Jak jej TIR na czołówkę wyjedzie to i tak jej SUV nie pomoże.

    No to wszyscy powinniśmy uderzyć do AMW i jeździć jakimiś T34 po
    ulicach. I to uzbrojonymi, by TIRa zawczasu zmieść na tamten świat,
    zanim wogóle się do nas zbliży.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 48. Data: 2011-09-18 18:46:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > No to wszyscy powinniśmy uderzyć do AMW i jeździć jakimiś T34 po
    > ulicach. I to uzbrojonymi, by TIRa zawczasu zmieść na tamten świat,
    > zanim wogóle się do nas zbliży.

    Żeby cię jakiś Apache zbombardował z powietrza? :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 49. Data: 2011-09-18 19:57:29
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Żeby cię jakiś Apache zbombardował z powietrza? :P

    ZTCW to AH-64 Apache nie przenosi bomb :-P

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 50. Data: 2011-09-18 21:03:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-18 19:57, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > ZTCW to AH-64 Apache nie przenosi bomb :-P

    Whatever. Ale pojazdy pancerne OIDP zwalcza :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi