  • 31. Data: 2011-09-16 20:36:40
    Temat: Re: Auto dla żony 4x4
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Lepiej zmierz o ile RAV4 różni się w środku od Sedici - możesz się zdziwić.

    Ravka ma o wiele większy bagażnik - tu w ogóle bez porównania (bodajże
    270 vs. 400l)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 32. Data: 2011-09-16 20:53:20
    Od: Mariusz 'koder' Chwalba <m...@c...net>

    W dniu 2011-09-16 17:14, =Marcos= pisze:

    > Czyli ma być duże w środku, małe na zewnątrz? :>

    Się da. Mitsubishi L300 AWD. Jest 4x4, 4.3m długości, 9 osób w
    środku, całkiem dzielne w terenie.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 33. Data: 2011-09-16 20:57:38
    Od: kuba szajnar <g...@g...com>

    On 16 Wrz, 18:34, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    > tapicerk .
    > Takim jasnym w rodku autem zwyczajnie przyjemniej si je dzi.  :-)
    >
    > A praktyczne - jak tu wcze niej napisano - to kompakt na wi kszych
    > ko ach. Minus za to, e rodek ci ko ci jest wy ej i auto sprawia
    > wra enie, e podskakuje. Plus za widoczno , z g ry wida lepiej,
    > kierowca widzi ca y obrys auta.
    > Baga nik, niestety, jest lipny. Przedtem je dzi em kombi, to jestem
    > uczulony.
    > Du y + za niezawodno . Po trzech latach nie spali a si ani jedna
    > ar wka, wymieni em jedynie stukaj ce czniki stabilizatora (4 szt.+

    Pooglądałem oferty i aktualnie jestem nastawiony na wybór pomiędzy CRV
    i Tucsonem :)
    Który z nich polecacie?

    W moim odczuciu auta są podobne, natomiast za podobna cenę Tucson
    będzie 2-3 lata młodszy.

    marcin

  • 34. Data: 2011-09-16 21:05:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-16 08:48, kuba szajnar pisze:

    > Mój faworyt, zwłaszcza w wersji turbo, ale cytuje: "wszystko tylko nie
    > forester". A dlaczego? Bo brzydki :)
    >
    > m.

    Ale nie rzuca się w oczy całkowicie. To takie "niewidzialne" auto.
    Można nim jeździć z kochanką/kochankiem i nikt nie doniesie.

  • 35. Data: 2011-09-16 21:31:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ravka ma o wiele większy bagażnik - tu w ogóle bez porównania (bodajże 270
    > vs. 400l)

    Owszem, ale w żadnym z nich pełnowymiarowy wózek (głęboki) nie wejdzie, więc
    pod tym względem różnica żadna, poza ewidentną różnicą w cenie.

  • 36. Data: 2011-09-16 23:39:25
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Tucson...

    2 rodzinki znajomych mają takie auta i bardzo chwalą...

    Dawid

  • 37. Data: 2011-09-17 00:10:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 11:53:10 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):

    > Sztywność przy stłuczce to chyba zaleta?

    Jak jedziesz trzytonowa terenowka, to tak, ale jak 950-kilowym Jimny, to
    niekoniecznie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 38. Data: 2011-09-17 08:17:04
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-09-16 20:57, kuba szajnar pisze:
    > W moim odczuciu auta są podobne

    To prawda.
    Zwróć tylko uwagę, że nie wszystkie egzemplarze Tucsona mają napęd 4wd,
    nie wiem jak to jest z 4wd.
    Sporo jeździ też amerykańskich egzemplarzy Hyundaia - łatwo je rozpoznać
    już z daleka, mają dodatkowe światła pozycyjne na zderzakach z boku.
    P.

  • 39. Data: 2011-09-17 13:53:08
    Od: Sklavin <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 12:12:01 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Żeby wpakować pełnowymiarowy wózek mała terenówka nie wystarczy, bo one nie
    > są większe niż zwykłe kompkaty, są tylko wyższe, więc wózek trudniej się
    > będzie pakować.

    Nie do końca. Można wpakować "pionowo" czyli na boku i kołami do góry/dołu.
    Tu wysokość auta się przyda. IMO spokojnie do RAV4 czy Suka GV da radę.

  • 40. Data: 2011-09-17 14:00:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sklavin" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie do końca. Można wpakować "pionowo" czyli na boku i kołami do
    > góry/dołu.

    Głęboki wózek do kompakta?
    Żarujesz prawda?
    Chyba że podwozie osobno i gondola osobno, inaczej w życiu nie wejdzie.
    On jest chyba wyższy niż szerszy, nawet po złożeniu, więc takie rozwiązanie
    na niewiele się zda.
    Tak to sobie można spacerówkę pakować, najlepiej laskę.

    Z głębokim wózkiem to ja miałem problemy z kadetem sedanem, a on miał z 500
    l długiego bagażnika.
    Z hatchbacków nie widziałem żadnego do którego by to miało szanse się
    wmieścić, minimum to liftback wielkości Octavii.