  • Data: 2010-11-25 14:26:58
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 14:16:46 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Natomiast nie mam zielonego pojecia skad w Twojej wypowiedzi w tym
    > kontekscie znalazlo sie slowo "offroadowy"? Nie za bardzo tez wiem o jakim
    > mechanizmie, ktorego sie nieuzyje piszesz? (choc rzeczywiscie w tym aucie
    > jest troche gadzetow, ktore pozostana tylko gadzetami - ale to juz jest
    > cecha wiekszosci wspolczesnych produktow"tachnicznych").

    Nie piszę o żadnym mechaniźmie, tylko o owczym pędzie frajerów którzy
    kupują podwyższone auta 4x4 utożsamiając się z wizerunkiem twardziela w
    Discovery na Camel Trophy..
    Do rozpuku śmieszy mnie widok tabunów farmerów w krawatach w centrum Wawy -
    bo w większości cywilizowanego świata Forester jest autem dla farmerów. Ci
    którzy chcą mieć 4x4 dla lepszego przeniesienia napędu i innych mrzonek
    którymi szafują użytkownicy Subaru kupują Outbacka albo normalnego Legacy.
    To tylko taki pierwszy z brzegu przykład.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel