  • Data: 2010-11-25 15:29:24
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > moje przyciasne ramy są nieistotne.
    > To jest owczym pędem, bo wykracza poza obiektywne ramy zdrowego
    > rozsądku,
    > które zresztą opisałem powyżej, a ty byłeś uprzejmy już zapomnieć, co
    > nie
    > przeszkodziło ci posunąć się już w okolice osobistych wycieczek.
    > Auto 4x4 o takich samych rozmiarach i masie będzie zawsze oferowało
    > mniej
    > miejsca dla pasażerów i na bagaż jak "zwykłe" auto szosowe. Będzie też
    > droższe w zakupie i eksploatacji.
    > Tyle mowią obiektywne fakty.
> [...]

    Mam wrażenie, że ta dyskusja zaprowadzi nas na manowce, Waldku odrzuć
    czasem zdrowy rozsądek i pozwól ludziom żyć tak jak lubią, kupować auta
    takie jakie im się podobają i ubierać w to co modne ( abstrachując
    lateks jest wstrętny ;-) ). Za osobiste wycieczki przepraszam i
    serdecznie pozdrawiam.

    Przemo