  • Data: 2012-06-08 21:47:22
    Temat: Re: Auto dla emeryta
    Od: tyran <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Jakbym moj tato dowiedzial sie, ze w jego wieku chce go wsadzic do
    > Micry to chyba by mnie wydziedziczyl ;)

    No co ja moge zrobic. Chce male to bedzie mial male. Astra I jest tak
    porysowana, ze nie wiem czy ktos to kupi.
    Chcialem kiedys by przejechal sie moim accordem kombi, to nie .. bo
    za duze, za szerokie. Osobiscie wolalbym cos wiekszego dla niego ..
    moze focus, almera, astra II .. no ale nie, zeby nie powiedziec "jak
    osiol" ;)

    --
    tyran