  • Data: 2012-06-08 22:50:08
    Temat: Re: Auto dla emeryta
    Od: tyran <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > To raczej nie w tym kierunku. Z tego co pisał autor, to były dość
    > konkretne wymagania - nie za duże, w konkretnych pieniądzach,
    > relatywnie tanie i bezawaryjne w eksploatacji. Tym bardziej, że
    > wcześniej zainteresowany jeździł Astrą z 1993. Taki Yaris czy
    > Jazz to całkiem rozsądny wybór i tak naprawdę to dużo mniejsze
    > od tej Astry nie będzie.

    Dokladnie jest jak piszesz. Gdyby nie to, ze w ostatnim kwartale
    astra kilka razy zgasla na srodku skrzyzowania i ojciec musial ja
    pchac na chodnik to pewnie by nia jezdzil dalej. A ze wjazd do garazu
    stromy i waski to musi byc cos mniejszego (duzy fiat wchodzil na styk
    w garazu na dlugosc, astra hatchback ma jakis tam zapas) .. chodz za
    jakis czas "nowy" i tak pewnie bedzie porysowany ;)

    --
    tyran