  • Data: 2011-04-28 18:55:49
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 18:04, r...@k...pl pisze:

    > Promień skrętu to są "właściwości jezdne"? :)

    Promień skrętu to był przykład. Mnie to akurat najbardziej pozytywnie
    zaskoczyło, bo Focus przy całej swej wygodzie i miękkości jednak
    mistrzem manewrowania nie jest. Ale jeśli już o konkretach z jazdy, to
    zawieszenie naprawdę nieźle znosi polskie wyboje, w zakrętach się ładnie
    trzyma (przedni spoiler dociska) no i ta elastyczność VVTi - na trójce
    płynnie jedzie w zakresie 20-120km/h.

    --
    MZ