  • 31. Data: 2010-06-23 10:27:13
    Temat: Re: Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
    Od: AL <a...@s...tam>

    AL pisze:
> [...]
    tu jest przykladowy opis dzialania tego
    http://www.webasto.com/products/graphics/file_brochu
    re_car_bmw_solar-slide_en_75bk.pdf

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2010-06-23 13:37:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 22 cze 2010 o 21:49 GMT, Michał napisał(a):

    > S600 w140 przed faceliftem miał ?

    nie w140, a c140 i nie 600 a 500:
    co prawda nie wiem czy funkcja memory dziala z kluczyka, bo niestety w moim
    egzemplarzu nie bylo kluczyka fabrycznie, ale na drzwiach sa 3 przyciski
    pamieci, to co mozna zapamietac to: ustawienia fotela(przod/tyl, glebokosc
    siedziska, oparcie, zaglowek), lusterka zewnetrzne, lusterko wewnetrzne i
    kierownica we wszystkich plaszczyznach...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 33. Data: 2010-06-23 13:41:54
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 23 cze 2010 o 00:47 GMT, Pszemol napisał(a):

    > Swoją drogą te mercedesy co tu opisywał ktoś co nawet kierownicę
    > umieją ustawić samodzielnie - czy one sterują lusterkiem wstecznym? :-)
    > To byłoby dosyć ciekawe wyzwanie dla konstruktorów merca...

    Tak, C140 z '93 ma elektrycznie sterowane lusterko wsteczne wewnetrzne
    uwzgledniane w pamieci, do tego ma funkcje samosciemniania sie jezeli
    jedzie za nami samochod na swiatlach...elektryki w tym samochodzie jest
    tyleeee, ze mozna doznac w szoku, jezeli wczesniej nie mialo sie do
    czynienia z takimi samochodami, nawet pasy podaje do reki zeby nie trzeba
    bylo sie zginac to tylu w jego poszukiwaniu... :) nie wspominajac o
    dociaganiu drzwi i bagaznika oraz kladzionych automatycznie tylnych
    zaglowkach, niestety w moim egzemplarzu nie ma elektrycznej zaslony tylnej
    szyby :(

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 34. Data: 2010-06-23 15:18:10
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > A jeśli przez okno mieszkania chcesz zdalnie otworzyć wszystkie okna
    > w aucie aby w upale auto przewietrzyć zanim do niego wsiądziesz
    > i o kierownicę ręce oparzysz? :-)

    To wysyłam smsa ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2010-06-23 15:49:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > na to wymyslono system automatycznego przewietrzania montowany w
    > szyberdachu - a nie po chamsku otwierane okna :).
    >

    > Eeeee, nie obraz sie, ale taki pilot przypisany do danej osoby bedzie
    > bardzo upierdliwy w urzytkowaniu. Zwlaszcza jak komus porzyczysz kluczyk,
    > ten ktos sobie ustawi swoje preferencje, zamknie, otworzy auto i znowu na
    > nowo bedzie musial wszystko przestawiac.
    > Juz lepsze sa indeksowane przysisko z zapamietanymi ustawieniami.

    Nie pamietam, kiedy ostatnio auto komukolwiek pozyczalem, wiekszosc ludzi
    takie argumenty wyciaga jedynie kiedy fotka z radaru przyjdzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-06-23 15:50:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Raczej tylko te najdrozsze. Elektryczne fotele to u nas dla bogatych.

    > No ale zaraz - wsiadzie maz z zona, beda dwa telefony w srodku, i co
    > wtedy ?

    I pewnie sparuje sie tylko jeden, jak to w radiach z BT bywa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-06-23 16:08:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "AL" <a...@s...tam> wrote in message

    > Nie pamietam, kiedy ostatnio auto komukolwiek pozyczalem, wiekszosc ludzi
    > takie argumenty wyciaga jedynie kiedy fotka z radaru przyjdzie.

    Ale nawet gdy ktoś pożyczy auto komuś raz na jakiś czas, to taka
    zmiana ustawień foteli nie jest aż tak uciążliwa jak gdy wymieniasz
    się autem z żoną czy mężem codziennie.
    Na dodatek możesz poprosić osobę używającą gościnnie Twojego
    auta aby nie nadpisała Twoich pamięci foteli swoimi...
    Więc jak tylko dostaniesz auto spowrotem to fotele Ci się ustawią dla
    Ciebie.

  • 38. Data: 2010-06-23 16:09:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Karol Y" <k...@o...pl> wrote in message

    > To wysyłam smsa ;-)

    I które auto ma komórkę na fabrycznym wyposażeniu?

  • 39. Data: 2010-06-23 16:12:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

> [...]
    > dociaganiu drzwi i bagaznika oraz kladzionych automatycznie tylnych
    > zaglowkach, niestety w moim egzemplarzu nie ma elektrycznej zaslony tylnej

    Funkcję samościemniania się lusterka pod wpływem świateł od samochodów
    z tyłu to ja też mam, dosyć trywialna sprawa w porównaniu z ustawianiem
    lusterka w sposób elektryczny...
    A czy to lusterko wciąż łapiesz w rękę i ustawiasz go kręcąc nim XYZ
    czy masz do tego guziczki jak do lusterek bocznych?

  • 40. Data: 2010-06-23 16:54:00
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 23 cze 2010 o 16:12 GMT, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > A czy to lusterko wciąż łapiesz w rękę i ustawiasz go kręcąc nim XYZ
    > czy masz do tego guziczki jak do lusterek bocznych?

    Jest jeden joystick, ktory mozna obracac wybierajac funkcje: "lusterko
    lewe, lusterko prawe, lusterko wewnetrzne, skladanie lusterek
    zewnetrznych", po wybraniu odpowiedniej funkcji, mozna wyginac go w
    odpowiednie strony aby dobrac polozenie lusterek, identycznie dla
    zewnetrznych i wewnetrznego, recznie nie da sie ruszyc lusterka

    Pozdrawiam
    Brzezi