  • 81. Data: 2011-08-09 15:05:32
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    Tuesday, August 9, 2011, 9:05:39 AM, you wrote:

    > A piesi wcale nie lepsi. Niedawno taki jeden prosił żeby w miarę możliwości
    > nie wjeżdżać w kałuże przy chodniku. To dopiero postawa roszczeniowa.
    > Mam łamać przepisy żeby nie ochlapać idioty, co chodzi w czasie deszczu?
    > I jeszcze śmie twierdzić że on akurat musi??? Jeszcze czego.

    Jasne. Trollingiem cuchnie na kilometr ale odpowiem:

    Jeśli pieszy nie chce być ochlapany, to niech się, kwa nać!, od tej
    [autocensored] kałuży odsunie!

    Co ja mam zrobić? Podskoczyć? Jadę i nie wiem, czy ta kałuża jest
    płytka czy głęboka. Mam wjechać na czołowe, żeby bezmyślnej chrabiny,
    która się ustawiła dokładnie w środku strefy rażenia, nie ochlapać?

    Czy też może mam hamować jak kretyn, żeby mi ktoś w zadek wjechał?

    Drodzy piesi - pretensje do zarządu dróg, bardzo proszę. Nie jest winą
    kierowców, że drogi mają niewłasciwą konstrukcję i pozatykane odpływy.

    Jeśli znam drogę i wiem, że w danym miejscu po deszczu jest głęboka
    kałuża, to zwalniam wcześniej. Ale naprawdę nie muszą znać na pamięć
    położenia wszystkich głębokich kałuż na wszystkich drogach, którymi
    jeżdżę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 82. Data: 2011-08-09 21:51:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jakiej empatii? Dla wariata, który w ulewie jedzie motocyklem?

    ale dopuszczasz myśl, ze możesz być w dłuższej trasie i deszcz zastanie Cie
    już w drodze....

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 83. Data: 2011-08-09 21:55:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > ale dopuszczasz myśl, ze możesz być w dłuższej trasie i deszcz zastanie
    > Cie już w drodze....

    Nie bądź taki cwaniak - przecież motocyklista mógł się zatrzymać
    i poczekać, aż przejdzie deszcz/przeschnie droga. Podobnie jak
    było/jest z rowerzystami - na widok samochodu powinni salwować się
    ucieczką do rowu... ;)

  • 84. Data: 2011-08-09 22:14:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 21:55:16 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    a piesi się dematerializować

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 85. Data: 2011-08-09 22:17:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-09 22:14, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 21:55:16 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > a piesi się dematerializować

    O przepraszam, zapomniałem...

  • 86. Data: 2011-08-09 22:20:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 22:17:48 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    żeby mi to było ostatni raz!

  • 87. Data: 2011-08-09 22:23:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-09 22:20, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 22:17:48 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > żeby mi to było ostatni raz!

    No dobrze, dobrze :)

  • 88. Data: 2011-08-09 22:37:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    Tuesday, August 9, 2011, 9:51:03 PM, you wrote:

    > ale dopuszczasz myśl, ze możesz być w dłuższej trasie i deszcz zastanie Cie
    > już w drodze....

    Ależ dopuszczam i zapewniam Cię, że nigdy złośliwie nikomu przed nos
    nie zjeżdżam. Wkurza mnie roszczeniowa postawa motocyklistów i ich
    kalizm.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 89. Data: 2011-08-09 23:25:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 22:37:49 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Ależ dopuszczam i zapewniam Cię, że nigdy złośliwie nikomu przed nos nie
    > zjeżdżam. Wkurza mnie roszczeniowa postawa motocyklistów i ich kalizm.

    podaj MID posta z roszczeniową postawą motocyklistów roszczeniwcu

  • 90. Data: 2011-08-10 00:21:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 08:22:17 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Bo jesteś chamską mendą nieznającą przepisów.
    >
    > Otwieranie drzwi w takiej sytuacji jest surowo wzbronione. Kiedyś taki

    Ja je tylko uchylę, nie otworzę.

    --