  • 91. Data: 2011-08-10 00:22:02
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 12:23:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > chcesz spróbować?
    > jadące 350kg moto vs. gówniane drzwi. jak myślisz co się rozleci?

    Jak to co? Motocyklista. A drzwi służbowe, AC pokryje wymiane :D

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2011-08-10 08:15:07
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.08.2011 00:21, Adam Płaszczyca pisze:

    > Ja je tylko uchylę, nie otworzę.

    Czyli uchylone drzwi są zamknięte?

    Fascynujące. Opowiedz jeszcze jakieś swoje równie ciekawe przemyślenia.

  • 93. Data: 2011-08-10 09:41:51
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Co ja mam zrobić? Podskoczyć? Jadę i nie wiem, czy ta kałuża jest
    > płytka czy głęboka. Mam wjechać na czołowe, żeby bezmyślnej chrabiny,
    > która się ustawiła dokładnie w środku strefy rażenia, nie ochlapać?

    Hrabiny, jeśli już.
    A głupotę napisałeś nienajgorszą. Nie wiesz jaka jest kałuża więc zamiast ją
    ominąć to robisz to "po czołgowemu"?
    Końgratulejszyn.

    > Czy też może mam hamować jak kretyn, żeby mi ktoś w zadek wjechał?

    Możesz hamować normalnie zamiast "chamować".

    > Jeśli znam drogę i wiem, że w danym miejscu po deszczu jest głęboka
    > kałuża, to zwalniam wcześniej. Ale naprawdę nie muszą znać na pamięć
    > położenia wszystkich głębokich kałuż na wszystkich drogach, którymi
    > jeżdżę.

    J.w czyli po czołgowemu i nie zważając na nikogo.

  • 94. Data: 2011-08-10 11:02:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Jeśli znam drogę i wiem, że w danym miejscu po deszczu jest głęboka
    > kałuża, to zwalniam wcześniej.

    A mówią, żeby nie jeździć na pamięć.
    Ale lepiej jeździć metodą polską: "Szlachta na koń wsiędzie [...] i
    jakoś to będzie".

  • 95. Data: 2011-08-10 15:26:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    Wednesday, August 10, 2011, 9:41:51 AM, you wrote:

    > Hrabiny, jeśli już.

    Błąd świadomy, bo z niej taka hrabina jak ze mnie książę.

    > A głupotę napisałeś nienajgorszą. Nie wiesz jaka jest kałuża więc zamiast ją
    > ominąć to robisz to "po czołgowemu"?

    Mam się wbić na czołówkę?

    [...]

    Widzę, że argument o zarządzie dróg był niewygodny. Ja też potrafię
    ciąć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 96. Data: 2011-08-10 15:42:36
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Błąd świadomy, bo z niej taka hrabina jak ze mnie książę.

    Jasne

    > Mam się wbić na czołówkę?

    Zwolnić? Poczekać? Ominąć? No chyba że honor nie pozwala.....

    > Widzę, że argument o zarządzie dróg był niewygodny. Ja też potrafię
    > ciąć.

    Prędzej netykieta. Po co mam pozostawiać cos, do czego się nie odnoszę?
    Ale skoro sie upierasz - co ma zarząd dróg do Twojego zachowania na drodze?
    Droga, nawet jesli maksymalnie źle zaprojektowana i na maksa do dupy, ma być
    usprawiedliwieniem chamskiego zachowania? Jeśli to ty będziesz pieszym,
    którego samochód zleje od góry do dołu przykrawężnikowym syfem to rozumiem,
    że zgodnie ze swoją teorią absolutnie do kierownika samochodu pretensji mieć
    nie będziesz tylko polecisz do zarządcy drogi? Końgratulejszyn p oraz
    kolejny - już tam na Ciebie czekają....

  • 97. Data: 2011-08-10 21:20:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Aug 2011 00:22:02 +0200 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    wydaje ci się

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 98. Data: 2011-08-11 21:44:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Sie, 15:05, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Drodzy piesi - pretensje do zarządu dróg, bardzo proszę. Nie jest winą
    > kierowców, że drogi mają niewłasciwą konstrukcję i pozatykane odpływy.

    To co napisales to esencja Twojej postawy wobec innych.
    Wydrukuj, opraw w ramke, powies nad lozkiem i badz z siebie dumny!

    --
    amos

  • 99. Data: 2011-08-12 00:04:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 19:20:16 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > wydaje ci się

    Znaczy motocyklista jest twardszy od drzwi?

    --
    ___________ (R)

  • 100. Data: 2011-08-12 10:15:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Aug 2011 12:44:39 -0700 (PDT), amos

    > To co napisales to esencja Twojej postawy wobec innych.
    > Wydrukuj, opraw w ramke, powies nad lozkiem i badz z siebie dumny!

    Roman to relikt systemu komu... o przepraszam, socjalistycznego.
    Tak go nauczyli, i nic tego nie zmieni. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player