  • Data: 2022-05-04 09:52:30
    Temat: Re: Auta elektryczne
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2022 o 14:43, Myjk pisze:
    > Wiesz, ja sobie sam PV montowałem, jak piszę ludziom że po odliczeniach
    > mnie kWp kosztował 1500 zł (czyli instalacja 10kWp końcowo 15 tys.)
    > to nie wierzą. I co poradzisz. ;)

    No ale to też jest kreatywna księgowość, taka jak liczenie "prądu za darmo z PV", bo
    zamiast zrobić instalację u siebie mógłbyś zrobić ją u klienta i zarobić 5 czy 10k.
    ;)

    Ja podchodzę do tego jako ubezpieczenia od przyszłości - teraz mam pieniądze i
    zamiast
    wydać na pierdoły kupuję instalację 10kWp i później mam prąd 'za darmo'.

    Bo gdyby nie instalacja to te pieniądze nie leżałyby w oczekiwaniu na opłatę
    rachunków
    przez następne 5 lat tylko wydałbym je na dzieci\dom\kompa\auto\książki\komiksy\czy
    inne
    pierdoły na allegro. ;)