-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.fe
ed.usenet.farm!feed.usenet.farm!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.h
ighwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Auta elektryczne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <t4deo6$d28$1@gioia.aioe.org> <t4dhq9$iic$1$Cav@news.chmurka.net>
<t4dkmp$urq$2@gioia.aioe.org> <t4dlh5$klb$1$Cav@news.chmurka.net>
<t4dv1i$1mgi$2@gioia.aioe.org>
<1xtww6y3lmaa9.16xsgnhmoysnp$.dlg@40tude.net>
<1...@m...org> <1rbqbqpjvdyi$.1dcwq6la9xpkk.dlg@40tude.net>
<1...@m...org> <1...@4...net>
<1...@m...org>
<vs0fj0p7mnco$.1gzfds4nw1hfq$.dlg@40tude.net> <s...@m...org>
Date: Mon, 2 May 2022 23:07:28 +0200
Message-ID: <12tkm138s8kr6$.14b4owgmd29e9$.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.145.73
X-Trace: 1651525648 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 458 83.30.145.73:54820
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2116
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703325
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 2 May 2022 22:45:29 +0200, Myjk wrote:
> Mon, 2 May 2022 22:01:12 +0200, J.F
>> A ile on pali w dluzszej trasie, i przy jakiej predkosci?
>
> Do 140/h pali mniej niż ICE,
A tak konkretnie ile ?
> oczywiście im wolniej tym większa różnica.
to wcale nie jest takie oczywiste.
> Powyżej 140 pali tyle samo, tylko Vmax mniejsza, bo AFAIR 170 vs 190 w ICE.
A skad ta roznica? "zle" dobrane przelozenie?
Bo chyba nie jakies opory?
>> "skrzynia" to bardziej z nazwy.
>> Przekładnia dla silnika elektrycznego czesto i tak jest, dla ICE musi
>> byc, nawet twoj "bezposredni" ma dyfer z przekladnią.
>> A skoro w trasie samochod napedza jednak ICE, to i biegi sie przydaja.
>> Np. dwa, bo wiecej nie trzeba.
>
> Nie trzeba, szczególnie w PHEV, który z założenia
> jest autem miejskim a nie autostradowym.
i dlatego ma predkosc 170km/h :-)
Moze po prostu badania rynkowe wykazaly, ze klient czesto wyjezdza z
miasta :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.22 05:27 Cavallino
- 03.05.22 05:29 Cavallino
- 03.05.22 05:30 Cavallino
- 03.05.22 06:17 J.F
- 03.05.22 06:34 Cavallino
- 03.05.22 08:10 Marcin N
- 03.05.22 08:39 Cavallino
- 03.05.22 09:18 Marcin N
- 03.05.22 09:55 Myjk
- 03.05.22 09:59 Myjk
- 03.05.22 10:02 Myjk
- 03.05.22 10:10 Myjk
- 03.05.22 10:17 Myjk
- 03.05.22 10:44 J.F
- 03.05.22 10:47 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=