  • Data: 2022-05-02 22:01:12
    Temat: Re: Auta elektryczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 May 2022 21:51:12 +0200, Myjk wrote:
    > Sun, 1 May 2022 23:25:47 +0200, Adam
    >
    > Wg ignorantów.

    > Nie jest wcale większe zużycie paliwa. A już z pewnością jest zdecydowanie
    > mniejsze niż czysty ICE, przynajmniej na przykładzie Outlandera.

    A ile on pali w dluzszej trasie, i przy jakiej predkosci?

    > No więc o to się temat rozbija, stąd jestem zdziwiony że ktoś mógł wpaść na
    > pomysł aby do systemu plugin jeszcze pakować skrzynię biegów do ICE.

    "skrzynia" to bardziej z nazwy.
    Przekładnia dla silnika elektrycznego czesto i tak jest, dla ICE musi
    byc, nawet twoj "bezposredni" ma dyfer z przekladnią.
    A skoro w trasie samochod napedza jednak ICE, to i biegi sie przydaja.
    Np. dwa, bo wiecej nie trzeba.

    J.