    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Audiofilski hit !!
    Date: Thu, 10 Mar 2016 13:53:06 +0100
    <nbm2ek$1jqd$1@gioia.aioe.org> <nbm3bs$1ob$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <nbm4q9$1no7$1@gioia.aioe.org> <nbm5e4$qgp$1@dont-email.me>
    <nbm8n7$1u1u$1@gioia.aioe.org>
    <56dee157$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbn17u$jkm$1@node1.news.atman.pl> <nbn1af$67e$3@dont-email.me>
    <nbn508$npc$1@node1.news.atman.pl> <nbnpmj$hpq$1@dont-email.me>
    <56dfcf61$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    news:56dfcf61$0$22824$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    O ile, procentowo...? Bo wydaje mi się, że różnica będzie w zakresie błędu
    statystycznego, zatem, pomijalna.
    To nie generator w elektrowni, tylko niewielkie, precyzyjne urządzenie
    elektromechaniczne, przypuszczam, że więcej się ochłodzi od przewodnictwa
    cieplnego po konstrukcji, niż przez gaz.

    > To ja zadam pytanie: a co ja z tego będę miał? No i prosta odpowiedź -
    > nic. Patrzę w deklarowane parametry, a tam nic szczególnego. Może nie

    Ale może się szykuje kolejne voo-doo? Bajty będą płynniej przepływać,
    wypełnienie bufora stanie się bardziej równoległe, a impulsy elektryczne
    nabiorą nieznacznie zaokrąglonego kształtu jednocześnie z bardziej sstromym
    zboczem, przez co i mniej zakłóceń będzie w otoczeniu, i transfer szybszy...
    No, wymyślcie coś bzdurnego, co jak się spodziewam, wśród HDD-voodoo-fili
    stanie się przedmiotem modłów i Wielkim Fetyszem...? No i Najświętszą
    Prawdą, bo ktoś taki żart kupi bezmyslnie, jak Prawdę Objawioną. I będziemy
    mieć z czego sie nabijać :P :)

    > to, żebym jakoś szczególnie się do tego przykładał, ale nie wpadło mi w
    > oko nic, co uzasadniałoby wielkie hasło. Wręcz pokusiłbym się o
    > stwierdzenie, że porównanie z konkurencją wypada troszkę blado.

    No, mnie w oczy nic nie uderzyło, ergo - para w gwizdek.

    > Poza takimi szczegółami jak "mniejsza rezystancja wewnętrzna". Jesteś w
    > stanie powiedzieć o co chodzi? Jak dla mnie to jest bełkot marketoida -
    > ja mogę się domyślać że chodzi o lepsze chłodzenie, ale i tak nie

    Albo i mniejsze opory...

    > przekłada się to na żadne konkrety.

    Jednakże przy takiej skali wydaje mi się, że różnice, korzyści, znów zje
    statystyka w postaci błędu.
    Ergo - niepotrzebne cudowanie. To powinien robić raczej koń pod górę.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.