  • Data: 2016-03-10 14:03:40
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nbp42l$mmo$1@usenet.news.interia.pl...
    > Ponad 20 lat temu kupiłem jakąś książkę o modemach czy BBS-ach - już nie
    > pamiętam dokładnie.
    > Książka taka dobra ;) hamerykańska.
    > Pamiętam jeden szczegół: autor pisał, że do domów najczęściej są
    > doprowadzone dwie linie telefoniczne. Z jednej korzystają rodzice, z
    > drugiej dzieci. Ażeby nie blokować komuś linii modemem, to należy zamówić
    > w lokalnej telekomunikacji kolejne dwie linie.

    Ja tak zrobiłem u siebie. W r 2000, założyli mi SDI, to był postęp, skrzynka
    do dziś mi się w szafie kurzy.

    > Brzmiało to niezwykle abstrakcyjnie w ówczesnej polskiej rzeczywistości,
    > gdzie na linię telefoniczną (jedną) czekało się latami, a bywało, że
    > dziesięcioleciami...

    Podobno... podobno.... Warszawa, CA Wawelska (25xxxx), gdzie początkowo było
    5 tysięcy, poźniej wypełniono to do pełnej dychy... podobno chodzili po
    ludziach z okolicy i pytali "chce ktoś może telefon"? I z miejsca zakładali.
    Niestety, nie mam jak tego potwierdzić, bądź zaprzeczyć.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.