  • Data: 2016-03-09 23:17:58
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> [...]
    ----o
    >>> 2om |
    >>> Z
    >>> Z
    >>> 2om |
    >>> o-----------------ZZZZZZZZ------------------+-------
    ----o

> [...]
    > poprzedni za pół bańki. Bo że gra lepiej, to oczywiste. Słychać
    > różnicę, więc wiadomo, że kasa dobrze wydana. Tak samo może być
    > z kablem -- chciał mieć kierunkowy, zapłacił za kierunkowy i ma
    > kierunkowy.

    > Ale to było w jednym kanale. Audiofil, jak dostanie dwa kable,
    > które mają wyraźnie niezerową rezystancję, to nie będzie miał
    > do nikogo pretensji. Pochwali nawet, że mają łagodniejszy
    > środek niż ordynarne kable do spawarki. A jak się okaże, że
    > są w dodatku silnie kierunkowe -- wtedy zachwyt pełny.

    Ok, wszystko fajnie, ale zrób to samo z kablem zasilającym i to tak, żeby
    ,,audiofil" usłyszał różnicę. :-D

    Tak ogólnie, odnośnie tego co się dzieje w wątku, to co innego czary mary w
    audiovoodoo, a co innego bardzo dobry sprzęt - ten potrafi kosztować sporo
    pieniędzy.