  • 41. Data: 2013-10-06 11:46:40
    Temat: Re: Audio-voodoo
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Ja sobie na każdym głośniku położyłem krążek obciążeniowy do sztangi i
    > myślę, że lepiej już być nie może. :)

    zawsze można dołożyć worek po dresie i puszkę Argusa

  • 42. Data: 2013-10-06 14:04:47
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 06-10-2013 11:46, mappl pisze:

    > zawsze można dołożyć worek po dresie i puszkę Argusa

    Akurat to uważam za dość sensowne przy głośnikach, które trochę mocy
    mają. Brat swoje kolumy ustawił na jakichś granitowych podkładkach. A ja
    swoje po prostu docisnąłem. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 43. Data: 2013-10-06 16:30:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Akurat to uważam za dość sensowne przy głośnikach, które trochę mocy mają.

    Jaką mają efektywność?

  • 44. Data: 2013-10-07 00:50:17
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 06-10-2013 16:30, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jaką mają efektywność?

    Nie mam pojęcia, ale chyba naprawdę mają te 80 W, bo to w sumie stara
    produkcja.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 45. Data: 2013-10-07 02:42:02
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Sceptyk wrote:
    > Przez wiele lat używałem jakichś tanich kart Sound Blaster

    Tanim i dobrym produktem Creative jest stara Sound Blaster Live! 24-bit
    (SB0410).
    http://en.wikipedia.org/wiki/Sound_Blaster_Live!#Sou
    nd_Blaster_Live.21_24-bit
    Kupilem na Tablica.pl za 15 zl :)
    www.anpo.republika.pl/sb0410/
    "Najtansza karta osiagajaca wszystkie oceny "Excellent" to Sound Blaster
    Live! 24 pracujacy w trybie 24-bit 48kHz."
    www.anpo.republika.pl/rmaa/RMAA.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 46. Data: 2013-10-07 10:10:30
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-05 18:41, Piotr Rezmer pisze:

    > Kiedyś topowe były Senheisery Orpheus,

    Dokładnie, w zestawie z dedykowanym lampowym wzmacniaczem.
    Miałem przyjemność ich słuchać. Poezja.

    --
    pozdro
    2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

  • 47. Data: 2013-10-07 10:26:09
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-06 10:40, Piotr Rezmer pisze:

    > Nie ma głośników lampowych.

    Lampowych może nie ma, ale są za to plazmowe, na przykład acapella i brzmią
    wyśmienicie.

  • 48. Data: 2013-10-07 10:30:11
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-05 19:25, m pisze:

    > Mam wrażenie że Ci co się spinają na temat super-hiper jakości odtwarzania, po
    prostu nie umieją słuchać i potrzebuję ... no właśnie voodoo do tego.

    A oni czego potrzebują?

  • 49. Data: 2013-10-07 10:42:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-10-05 19:25, m wrote:

    > A przecież w muzyce chodzi o nuty i melodię/harmonię, a więc tylko
    > względną wysokość dźwięków oraz odpowiednie tempo odtwarzania. Nie wiem
    > jak bardzo musiałby być kiepski sprzęt odtwarzający żeby nie nie dało
    > się usłyszeć wysokości i rytmu.
    > Mam wrażenie że Ci co się spinają na temat super-hiper jakości
    > odtwarzania, po prostu nie umieją słuchać i potrzebuję ... no właśnie
    > voodoo do tego.

    Oczywiscie, wazne zeby dalo sie slyszec na tyle, zeby mozna bylo do tego
    rytmicznie klaskac. w razie niepewnego odsluchu mozna sie jeszcze nieco
    w tym wspomagac patrzac na kolorofon.

    --

    memento lorem ipsum

  • 50. Data: 2013-10-07 11:36:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "robot" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie, w zestawie z dedykowanym lampowym wzmacniaczem.
    > Miałem przyjemność ich słuchać. Poezja.

    Bas tez poezja?