  • 31. Data: 2013-10-05 22:38:49
    Temat: Re: Audio-voodoo
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Santana napisał:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Studyjne słuchawki Panasonic. To żeś teraz pojechał po bandzie :P
    > Spróbuj gdzieś odsłuchać wyższe modele Koss albo AKG to się dowiesz jak
    > powinny grać słuchawki. O ile oczywiście słoń Ci na ucho nie nadepnął ;)

    Przy okazji chcialem zaznaczyc, ze duzo lepszy[*] dzwiek bedzie z
    tanszych gamingowych sluchawek niz ze studyjnych, zwlaszcza podpietych
    do lapciokowego headphones ;)

  • 32. Data: 2013-10-06 02:04:58
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-10-05 13:19, Mr. Misio pisze:

    > Zanabylem niedawno stary, uzywany zestaw - ampli i glosniki, uzywane, za
    > 300. Podlaczone do CD - daja piekny dzwiek w porownaniu do dowolnych
    > glosniczkow komputerowych za 300. No ale nie bez powodu - jednak
    > kilkukilogramowy ampli i wieksze glosniki kilkupasmowe to sprzet
    > dedykowany pod muze. Dzwiek jest po prostu inny, pelniejszy, bo caly
    > sprzet tylko tym sie zajmuje - brzmieniem.

    Zawsze zastanawiało mnie w przypadku wychwalania dźwięku z PC jedno -
    dlaczego nie bierze się przy tych wszystkich ochach i achach pod uwagę
    szumu generowanego przez sam PC, zwłaszcza desktop, nawet jeśli nieźle
    wyciszony. Z tego względu jak dla mnie nawet zwykłe Logitechy X540 +
    dodatkowo 2x25w dwudrożne na tył dla zrobienia 7.1 wystarczają do tego
    do czego używa się PC: gry, filmy z YT, muzyka w tle. To naprawdę nie są
    zastosowania wymagające "nie wiadomo jakich" głośników.
    W pokoju obok z głównym TV mam też 7.1 na recaiverze kenwooda
    192khz/24bit po kablu optycznym + głośniki od 120W 4-drożnych (przód) do
    40W dwudrożnych (boki) i owszem, jest lepiej, ale nie wyobrażam sobie
    obstawienie czymś takim typowego PC, choćby ze względu na gabaryty. Taki
    PC obstawiony blisko 90 cm kolumnami jest średnio ustawny.

    --
    /MB

  • 33. Data: 2013-10-06 06:58:03
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 22:37, Mr. Misio pisze:

    > co za roznica, skoro i tak w 99% waskim gardlem jest ucho uzytkownika? ;)

    Dlatego nie rozumiem takiego podejścia. Technologia jest raczej jedna.
    Dziś często się płaci za sam wygląd. Moje są szare, bez żadnych
    błyskotek. W zadaniach, do jakich zostały zaprojektowane, sprawdzają się
    bezbłędnie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 34. Data: 2013-10-06 08:48:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    .pl...

    > Sennheiser jest wpożo ale IMHO AKG i Koss deczko lepsze.

    Sie nie znasz sie. Tup!

  • 35. Data: 2013-10-06 08:50:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co za roznica, skoro i tak w 99% waskim gardlem jest ucho uzytkownika? ;)

    Nieprawda. Raczej jest to brak wytrenowania ucha. Glosniki (czy to w
    sluchawkach czy kolumnach) ciagle sa niedoskonale i chyba niegdy nie beda
    idealne. Wszystkie te mechaniczne protezy po prostu nie daja rady.

  • 36. Data: 2013-10-06 08:51:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ech jakbys choc napisal beyerdynamic to by byla dyskusja ;)

    Kwestia raczej czy 200, czy 1200.

  • 37. Data: 2013-10-06 09:48:01
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 06-10-2013 08:50, Ghost pisze:

> [...]
    > sluchawkach czy kolumnach) ciagle sa niedoskonale i chyba niegdy nie
    > beda idealne. Wszystkie te mechaniczne protezy po prostu nie daja rady.

    Ale o co Ci chodzi? O lampowe starocie?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 38. Data: 2013-10-06 09:56:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kwestia raczej czy 200, czy 1200.

    w sumie tez racja ;)

  • 39. Data: 2013-10-06 10:40:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Zakonspirowany pisze:

    > Ale o co Ci chodzi? O lampowe starocie?

    Nie ma głośników lampowych. Głośnik jako element mechaniczny ma wady
    wynikające np. z bezwładności membran, nieliniowości zawieszenia
    membrany, braku sztywności membrany, nieliniowej charakterystyki cewki.
    Do tego dochodzi wpływ obudowy, jej szkodliwe rezonanse itp.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2013-10-06 11:11:18
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 06-10-2013 10:40, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > membrany, braku sztywności membrany, nieliniowej charakterystyki cewki.
    > Do tego dochodzi wpływ obudowy, jej szkodliwe rezonanse itp.

    Ja sobie na każdym głośniku położyłem krążek obciążeniowy do sztangi i
    myślę, że lepiej już być nie może. :)

    --