  • 51. Data: 2013-10-07 11:41:18
    Temat: Re: Audio-voodoo
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "robot" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:l2tr71$e8a$1@node1.news.atman.pl...

    > Lampowych może nie ma, ale są za to plazmowe, na przykład acapella i
    > brzmią wyśmienicie.

    Basowe?

  • 52. Data: 2013-10-07 12:10:09
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-07 11:36, Ghost pisze:

    > Bas tez poezja?

    Tak. Z zestawów głośnikowych nie słyszałem lepszego.

    --
    pozdro
    2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

  • 53. Data: 2013-10-07 12:11:46
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-07 11:41, Ghost pisze:

    > Basowe?

    Nie, basowych nie ma takich.

  • 54. Data: 2013-10-07 12:26:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak. Z zestawów głośnikowych nie słyszałem lepszego.

    A byl w wystarczajacej ilosci?

  • 55. Data: 2013-10-07 12:27:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie, basowych nie ma takich.

    I o tym mowa, glosniki to ciagle urzadzenia mechaniczne, twitter nie
    zalatwia sprawy. Z reszta akurat w wysokich tonach postep jest chyba
    najwiekszy niezalznie od plazmy. Z oczywistych wzgledow.

  • 56. Data: 2013-10-07 12:29:15
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-07 12:26, Ghost pisze:

    > A byl w wystarczajacej ilosci?

    Oczywiście. W przeciwieństwie do zestawów głośnikowych elektrostatycznych,
    nie było z tym problemu.

  • 57. Data: 2013-10-07 12:30:38
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-07 12:27, Ghost pisze:

    > I o tym mowa, glosniki to ciagle urzadzenia mechaniczne, twitter nie zalatwia
    sprawy. Z reszta akurat w wysokich tonach postep jest chyba najwiekszy niezalznie od
    plazmy. Z oczywistych wzgledow.

    O plazmowych wspomniałem tylko w formie ciekawostki.

  • 58. Data: 2013-10-07 12:40:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Oczywiście. W przeciwieństwie do zestawów głośnikowych elektrostatycznych,
    > nie było z tym problemu.

    Ponoc nawet staxy nie daja perfekcyjnego basu, no ale moze przy tej cenie
    orfeusza nie cackano sie absolutnie z zadnymi kompromisami.

  • 59. Data: 2013-10-07 17:43:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Nie mam pojęcia, ale chyba naprawdę mają te 80 W, bo to w sumie stara
    > produkcja.

    W w głośnikach nie mówią jak głośno zagra głośnik.

  • 60. Data: 2013-10-14 21:25:26
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 12:19, Santana pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakbyś posłuchał Logitech Z-5500 to byś napalił tymi Sony w kominku :) A
    > to tylko głośniki do kompa. Po usłyszeniu prawdziwych kolumn popuściłbyś
    > w portki :P

    Słyszałem niejednokrotnie zestaw Marantz. Sprzed kilkunastu lat. I to
    jest mistrzostwo. Niektórzy zachwycają się jakimś Onkyo, ale dobry
    amplituner i głośniki Marantz pobijają ten cały nowy szajs na głowę.

    --