  • 31. Data: 2012-03-07 10:40:31
    Temat: Re: Audi A5 - zakup używanego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Ściemniają, żeby się popisać - na żywo. Na spritmonitor - nie wierzę w
    > celowe ściemnianie. Może znajdzie się tam jakiś przypał i kilku, którzy
    > nawet na kalkulatorze się mylą, ale jest wielu bardzo skrupulatnie
    > notujących i im jak najbardziej wierzę.

    Ja też, dopóki trzymają się w okolicach średniej, a nie cudownie odstają o
    20 czy więcej procent od reszty.

  • 32. Data: 2012-03-07 13:45:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 07 Mar 2012 08:20:25 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Dlatego nie wierzę w mity szpachelwageniarzy,
    > że im tedeik 5L po mieście bierze.

    BMW E46 320d potrafił palić te 5L w mieście...

    > Jeżdżę mocno spokojnie, ale te światła co 300m i ich brak
    > synchronizacji (modna we Wrocławiu "czerwona fala") robią swoje.

    Nie jeździj pod prąd, to będziesz mieć zieloną. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 33. Data: 2012-03-07 15:31:42
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Dlatego nie wierzę w mity szpachelwageniarzy, że im tedeik 5L po
    > mieście bierze. Jeżdżę mocno spokojnie, ale te światła co 300m i ich
    > brak synchronizacji (modna we Wrocławiu "czerwona fala") robią swoje.

    Mocno spokojnie? To chyba masz tego dizla zepsutego... :]

    Chociaz jak pamietam to Wroclaw faktycznie ma chyba najgorsza
    sygnalizacje swietlna jaka widzialem, bo stoi sie wszedzie i dlugo...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 34. Data: 2012-03-07 17:01:30
    Od: "Piotrek" <b...@N...gazeta.pl>

    Marcin <m...@t...pl> napisał(a):

> [...]

    zawsze mnie zastanawiało skąd biorą dane nt spalania na autoscout24. On podaje
    8.2 a dane techniczne 8.7:

    http://www.audik.eu/audi_a5/a5/349/a5_3.2fsi_multitr
    onic.html

    niewielka różnica ale jakaś tam jednak jest. Czy to spalanie wpisuje
    użytkownik? Pamiętam jak z kolegą szukałem motorynki to jak w ogłoszeniu
    pisało ze pali 2.5 to już nie chcieliśmy mimo ze to była taka sama Stella jak
    w innym ogłoszeniu która miała podane 1.9 ;)

  • 35. Data: 2012-03-07 22:07:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-07 13:45, Myjk pisze:
    > Wed, 07 Mar 2012 08:20:25 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > BMW E46 320d potrafił palić te 5L w mieście...

    Daj mi go w łapy na tydzień. Ew. pojeździj ze mną jako pasażer. Po
    Wrocławiu oczywiście.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2012-03-07 22:19:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-07 15:31, Rafał Grzelak pisze:

    > Mocno spokojnie? To chyba masz tego dizla zepsutego... :]
    >
    > Chociaz jak pamietam to Wroclaw faktycznie ma chyba najgorsza
    > sygnalizacje swietlna jaka widzialem, bo stoi sie wszedzie i dlugo...

    A teraz barany z "Zarządu Dziur i Upadlania Mieszkańców" jeszcze
    uruchomiły ITS. Oto jego radosne działanie: http://tinyurl.com/idiotyzmy

    Tu dalsze radosne pomysły włodarzy: http://tinyurl.com/debilizmy

    A ja niestety muszę się przez centrum przebić (pracuję w pobliżu tego
    skrzyżowania, o którym mowa w pierwszym artykule).

  • 37. Data: 2012-03-07 22:25:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-07 10:34, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Gdyby spalanie nie było zaniżone minimum o 1 litr to tak by było.
    >
    > Wahania spalania rzędu 40% na całym baku są mocno podejrzane.
    > U mnie jest to powtarzalne jak jasna cholera, 0,5 l różnicy to max.

    Bo jeździsz ciągle tak samo. Ostatnio był gdzieś artykuł o dwóch
    gościach, którzy pojechali w trasę nowym Mondkiem (chyba 2.0TDCi) i na
    całej, dość długiej trasie, mieli średnią poniżej 4L/100.
    To jest wykonalne, ale Ciebie szlag by trafił po 100km takiej jazdy.

  • 38. Data: 2012-03-07 22:49:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Bo jeździsz ciągle tak samo.

    A jak mam jeździć, raz jak sierota bez prawej nogi, a raz normalnie?
    No i nie wiem czy wyprawa na wczasy po 5 000 km to jest "tak samo" jak przez
    resztę roku głównie po mieście, a i tak rezultaty zbliżone.

> [...]
    >średnią poniżej 4L/100.
    > To jest wykonalne, ale Ciebie szlag by trafił po 100km takiej jazdy.

    Dokładnie, przecież pisałem że próbowałem i się dało, ale na krótko i z
    dużym samozaparciem.

  • 39. Data: 2012-03-08 01:20:30
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    > A teraz barany z "Zarządu Dziur i Upadlania Mieszkańców" jeszcze
    > uruchomiły ITS. Oto jego radosne działanie:
    > http://tinyurl.com/idiotyzmy

    Jakis yntelygętny system swiatel to i chyba jest w wawie... I tez nie
    dziala. Albo to pomylilem z 'priorytetem dla tramwajow', ktorego
    zreszta tez nie ma.

    Swoja droga, to w zeszly czwartek przez jedne swiatla stanelo pol
    centrum, wiec i tutaj bywa wesolo.

    > Tu dalsze radosne pomysły włodarzy: http://tinyurl.com/debilizmy
    >
    > A ja niestety muszę się przez centrum przebić (pracuję w pobliżu tego
    > skrzyżowania, o którym mowa w pierwszym artykule).

    Swiatla dla pieszych faktycznie macie strasznie krotkie, ale mnie
    najbardziej wkurzalo, ze kazdt kierunek na skrzyzowaniu mial wlasny
    cykl swiatel. Ale to bylo pare lat temu - nic sie nie polepszylo? Moze
    doszlo wiecej warunkowych prawoskretow?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 40. Data: 2012-03-08 09:02:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 07 Mar 2012 22:07:16 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Daj mi go w łapy na tydzień. Ew. pojeździj ze mną jako pasażer. Po
    > Wrocławiu oczywiście.

    Chciałbym mieć ten silnik pod swoją maską. :P Mam za to 2.0 CiTD
    (Mazda6GG), który pali mi koło 9 po Wawie (gazu nie żałuję). Natomiast
    jeżdżąc właśnie przez tydzień (identyczne warunki jak Mazda), E46 spalił mi
    5, i wcale go jakoś specjalnie lepiej nie traktowałem, wręcz przeciwnie,
    rzec można. :P Z kolei jeżdżąc Insignią 2.0D z AT (w tych samych
    warunkach), wciągnęło 10 -- chociaż delikatnie jeździłem (bo to auto jest
    jak czołg, nic nie widać ze środka). :P

    --
    Pozdor Myjk