  • 1. Data: 2016-01-03 17:11:57
    Temat: Asystent głosowy
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    Czy jest pod Androida jakiś Asystent Głosowy który funkcjonuje bez
    dostępu do netu?

  • 2. Data: 2016-01-04 02:17:29
    Temat: Re: Asystent głosowy
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-03 o 17:11, Trybun pisze:
    > Czy jest pod Androida jakiś Asystent Głosowy który funkcjonuje bez
    > dostępu do netu?
    W moim jest, ale nie korzystam.

    --
    animka

  • 3. Data: 2016-01-04 22:49:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Czy jest pod Androida jakiś Asystent Głosowy który funkcjonuje bez
    > dostępu do netu?

    a co on miałby robić w samym telefonie?
    I ile pamięci jesteś gtów poświęcić?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-01-05 12:02:32
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-04 o 02:17, Animka pisze:
    > W moim jest, ale nie korzystam.

    Pytanie tylko, dlaczego ja mimo tego że bym korzystał - nie mam? ;-)

  • 5. Data: 2016-01-05 12:04:30
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-04 o 22:49, masti pisze:

    > a co on miałby robić w samym telefonie?
    > I ile pamięci jesteś gtów poświęcić?

    Wykonywać polecenia w stylu - połącz z/odbierz połączenie, napisz/wyślij
    sms do... nawigacja itd. Chodzi mi tylko o funkcje będące już w
    telefonie a nie odpowiedzi w temacie - % odcienia czerni w skórze
    prezydenta USA B. Obamy.
    Więc pytam ponownie czy znasz taki program? Np. w Google Now, jest
    kilka komend które można wykonać głosowo bez połączenia z netem, chodzi
    o to żeby było ich więcej, no i bardziej ukierunkowane na obsługę telefonu.
    Ilość/zajęcie pamięci, a ile pamięci zajmuje np. słownik klawiatury?

  • 6. Data: 2016-01-05 13:27:26
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 05.01.2016 12:04, Trybun wrote:

> [...]
    > o to żeby było ich więcej, no i bardziej ukierunkowane na obsługę telefonu.
    > Ilość/zajęcie pamięci, a ile pamięci zajmuje np. słownik klawiatury?

    Pewnie jakiś ułamek promila tego, co wzorce fonemów, difonów itp.
    zaszyte w bazach sieci neuronowych.

  • 7. Data: 2016-01-06 23:09:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-05 o 12:02, Trybun pisze:

    > Pytanie tylko, dlaczego ja mimo tego że bym korzystał - nie mam? ;-)
    Szkoda, że nie masz :-)
    Mój telefon w T Mobole kosztował bodajże 599 zł. Wzięłam go na raty po
    25 zl jak zawieralam tam umowę, więc abonament+rata. Ponadto przy
    zawieraniu umowy w 04/2015 r. zapłacilam 149 zł., w salonie/sklepie za
    ten telefon - jako pierwszą wpłatę. Z moich wyliczeń (zresztą
    poprawnych) wynika, że ja ten telefon już w październiku spłaciłam.
    Miało być 18 rat. Jak się okazuje to mnie te 25 zł nadal dopisują do
    r-ku co miesiąc i w odpowiedzi na reklamację (z ich strony internetowej)
    dostałam informację, że te 25 zł mam płacić do końca umowy (ale już nie
    jako raty, ale powiększony abonament), do maja 2016 r.
    Normalnie zrobili mnie w "bambuko".

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-01-07 12:43:19
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-06 o 23:09, Animka pisze:

> [...]
    > internetowej) dostałam informację, że te 25 zł mam płacić do końca
    > umowy (ale już nie jako raty, ale powiększony abonament), do maja 2016 r.

    No, szkoda. Ale taki program mógłby być chociaż w Sklepie Google.

    W bambuko to robią prawie wszystkich abonamentowiczów, którzy podpisują
    umowę "ze sprzętem". Kiedyś nie było wyjścia, musiałem podpisać umowę z
    Orange na internet z modemem. A oni nawet takie najtańsze prymitywne
    g*no jak modem ED77 wycenili na 1699zł. Umowa wyglądała tak:
    na 2 lata
    opłaty 60zł/miesiąc
    limit danych 500MB/miesiąc
    max prędkość transferu do 200Kb/s
    No i kosmiczna wycena tego modemu,.

  • 9. Data: 2016-01-07 14:32:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 12:43, Trybun pisze:

> [...]
    > podpisać umowę z Orange na internet z modemem. A oni nawet takie
    > najtańsze prymitywne g*no jak modem ED77 wycenili na 1699zł. Umowa

    Mądry Polak po szkodzie :-(
    Mogłeś być może kupić sobie taki modem gdzie indziej, a "Orange"
    powiedzieć, że podpisujesz umowę bez modemu, bo taki masz. Ale ciort
    wie, czy nie odmówiliby.

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-01-10 17:05:11
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-07 o 14:32, Animka pisze:

    > Mądry Polak po szkodzie :-(
    > Mogłeś być może kupić sobie taki modem gdzie indziej, a "Orange"
    > powiedzieć, że podpisujesz umowę bez modemu, bo taki masz. Ale ciort
    > wie, czy nie odmówiliby.

    Tak, nie było wyjścia - musiałem od nich wziąć ten modem wyceniony na
    1699zł.